{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

Skade {{forumTopicSubject}}

Da det skete var jeg omme ved en veninde. Jeg blev hentet sent om aftenen. Jeg fik ikke sagt noget inden vi var hos en dyrelæge. Fanny havde spist et ben og det havde så sat sig fast mellem hendes tænder i over munden. Hun skulle op på et bord og for hevet benet ud. hun ville ikke have at dyrelægen skulle have hånden ind i hendes mund så hun blev sur, derfor skulle hun bedøves. hun skulle have en mundkurruv (staves) på. Dyrelægen sagde at det havde sat sig fast og at det var en af de sværeste ben der havde sat sig fast. til sidst fik han revet benet ud. Det skrækligste var at da benet sad fast kunne hun næsten ikke trakke vejret. hun savlede konstant. Men efter nogle dage blev det fint og det lille sår inde i munden var væk.

Det handler selvfølgelig ike om penge, men det ben hun fik fast i halsen var syle spids og det var et ben naboen havde havde kastet over. Så vi skulle betale 1400 før jul bare fordi naboen gjorde det og de havde ikke engang fået lov til at kaste noget over til os...

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Skade

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce