{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udenlandske udstillingsresultater...
  • #1   17. feb 2009 Mon ikke man selv skal sørge for at få sendt dem ind ? Det koster garanteret også et gebyr :o/

• #2   17. feb 2009 Hæ hæ...

Jo det er meget sandsynligt så der også kommer lidt i kassen ad den vej - men jo også mere arbejde med at skrive resultater ind, og især hvis man venter og sender dem alle ind på en gang...

Men der er da et godt tiltag, hvis folk bruger det!

• #3   17. feb 2009 Trine - det er det helt sikkert. Jeg bruger da selv hundeweb flittigt, og skulle jeg være så heldig at få en hund, der kvalitetsmæssigt kan udstilles i udlandet, så vil jeg da helt sikkert sørge for at få meldt det ind.... Det kan jo være til glæde for mange.

• #4   17. feb 2009 Ja jeg samler sammen, hvis jeg skulle være så heldig at opnå gode resultater i udlandet.
    Jeg mangler at sende mine sidste resultater ind, men da jeg skal en del til udlandet i år venter jeg - kan lige så godt spare lidt der hvor jeg kan....

Synes det er sjovt, at følge med i min race - og på en hjemmeside er der en som fører alle resultaterne ind under udstillinger hans hunde har deltaget i - og det er da sjovt at se hvem der klarer sig godt og især når der er danske hunde med eller hunde man kender.

Så derfor er jeg selv begyndt at skrive resultaterne ind på min hjemmeside måske andre finder lige så meget sjov i at følge med.....

Kommentér på:
Udenlandske udstillingsresultater...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce