GD - Giganternes Diva

GD - Giganternes Diva

Medlemmer: 90
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
739 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

video video

Jeg har lavet en video om min elskede Amy, som afgik ved døden d. 9/11 2008.
Det har været meget svært for mig at lave denne film, da tårerne altid vendte tilbage i mine øjne..
Amy var min bedste ven, og selvom hun altid var frisk, livsglad og aldrig syg, blev hun desværre kun 5 år.

Håber det er noget i har tiden og lysten til at se.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  video
  • #1   20. feb 2009 Hold da op den trak tårer, det er en rigtig fin video. Jeg kunne lige se min gamle Tjalfe for mig, ham mistede vi også sidste år, så videoen fik tårer
    frem hos mig også.
    Hvor var Amy smuk, føler med dig.

• #2   20. feb 2009 ...smuk smuk video Christina,,
    Amy.. vil bestemt altid blive husket...
    stort kram herfra...

• #3   22. feb 2009 Mange tak begge to.
    Det er meget rart at høre, at det ikke kun er mig der får tårer i øjnene af den :'}..
    Det er skønt at høre, at i kunne lide videoen, det betyder rigtig meget for mig.
    Selv kan jeg desværre ikke se den helt igennem, allerede ved sangens start og det første billede kommer gråden..

• #4   22. feb 2009 Det er bare så svært at miste de elskede hunde. Tjalfe trækker stadig tårer frem indimellem, og sådan bliver det nok ved med at være år frem, han har bare en særlig plads i mit hjerte.

• #5   23. feb 2009 Ja, det er meget svært.
    Men Amy trækker også smilet frem på mine læber, samtidig med tårerne. For hun gav mig så meget, mere end jeg nogensinde kunne forestille mig at have fået..
    hun var der ALTID for mig når jeg havde brug for en rigtig ven, når mennesker svigtede og blot var mennesker. Hun var min bedste ven, og det kan ikke erstattes!
    Hun er noget af det, der har og har haft størst betydning for mit liv.

Kommentér på:
video

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce