{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor langtid skal der gå??
  • #1   24. feb 2009 Hvis du siger 4 uger er du på den sikker side, det ville da også være trælst hvis ik hun var over det. Og der ryger en hanhund bagpå hende.

• #2   24. feb 2009 Noget jeg kom til at tænke på var , når nu Luna er ved at komme i løbetid og når hun er det , og der så kommer en hanhund farende uden snor , og jeg selv har snor på hende , hvad skal man så gøre , når man ikke kan slippe af med hanhunden ?

• #3   24. feb 2009 Eddie & Jackie..

Ja helt sikkert.. Men jeg tager hende heller ikk med før jeg er helt sikker på det er over smiley

• #4   24. feb 2009 Nanna E

Tja prøv at sige til hanhunden at han skal gå hjem bliv sur i stemmen så den måske kan forstå det.. Jeg har ikk de problemer med Kihla da vi bor på en gård langt ude så når vi går tur er det på marker og skove langt ude smiley og hundeskov når hun ikk er i løb mere..

• #5   24. feb 2009 Nanna: ved ik hva du ska måske få din tæve til at sætte sig, og prøv at jage hanhunden væk. Kald på ejeren hvis der er sådan en i sigte.
    Hvor går du henne med din hund når den er i løbetid? hvis du går i en indhegnet hundeskov, med din hund i snor vil jeg anbefale dig at gå udenfor indhegningen.

Tina: jamen det er godt. Min tæve lugter godt længe før og efter, så det er bare gåture og anden altivitet i de 4 uger. Men det ovelever de da også, det er jo et valg man er klar når man vælger en tæve. Det var jeg ihvertfald.

• #6   24. feb 2009 Men jeg har det lidt med , fordi jeg bor lidt tæt bebygget område med MASSER af hanhunde , som jeg godt kender , men der kommer tit altid nogen , man ikke kender , der løber hjemmefra flere gange , og dem er jeg ret bange for , at hvis man stiller sig i vejen at de måske hopper på mig i stedet for , man ved ikke hvordan de reagerer ... :S

• #7   25. feb 2009 Luna er heller ikk meget for at hun bliver snuset til konstant , men hun opfatter senere det som om det er leg , så lægger hun sig ned , og så er det at de små hunde også kan komme til ...
    Men lad mig se hvad der sker efterhånden når det er ved at være tid ...

Kommentér på:
Hvor langtid skal der gå??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce