{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Ledige pladser på chihuahuatræning Kbh {{forumTopicSubject}}

Pga afbud er der nu pludselig et par ledige pladser på holdet for små racer, hvor der primært -eller måske udelukkende- er tilmeldt chihuahuas:)

Se nærmere info på www.hundetræningkbh.dk

Holdet starter nu på lørdag og kører:
D. 28 februar, 7, 14, 21 & 28 marts kl. 12.00 - 13.45

Sted: Valby parken, indgang ved Haveforeningen Bergmanns haver

Der er plads til 8 hunde på kurset. Træningen foregår i en afslappet stemning og ved hjælp af positiv motivation. Der er så vidt muligt altid 2 instruktører på kurset.

Der er yderligere info på hjemmesiden, men hvis I har spørgsmål kan instruktørerne kontaktes:

Irene Liliequist - il@hundeliv.dk eller tlf. 6910 0138 hverdage mellem kl. 9.00 - 17.00

Dennis Christensen - christensen@kabelmail.dk eller tlf. 2623 9533

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ledige pladser på chihuahuatræning Kbh
  • #2   24. feb 2009 Det lyder godt, Tine L, håber I får en dejlig træning:)

• #3   24. feb 2009 Altså hvad indeholder træningen (er det kun for hvalpe)?og hvad er prisen? Kunne godt være intra med min Fendi....

• #4   24. feb 2009 Jeanette: Det koster 1000kr og er ikke specielt for hvalpe, men bare for små racer. Om selve indholdet sakser jeg fra hjemmesiden:

TRÆNING FOR SMÅ RACER
    Dette kursus er for små racer hvor højden max er ca. 30 cm. grunden hertil er vi gerne vil kunne have mulighed for at have hundene løse sammen, og fordi små racer har andre forudsætninger kva deres størrelse, og selv de helt små hunde har krav på et aktivt liv med opdragelse og træning, og bør tages lige så seriøst som store hunde. Her kan du lære at træne din hund i basislydighed, hvor vi ser på følgende hovedemner.

- Kontakt og samarbejde
    - Ja / nej
    - Gå pænt uden at trække /passering af andre hunde
    - Hilse på personer uden at hoppe op
    - Indkald
    - Sit, stå og dæk
    - Vente roligt
    - Eftersyn af øjne, øre, tænder, klør og pels. Dette til stor gav når hunden skal til dyrlæge

Disse øvelser er mest til gavn for dig, så du får en vis form for kontrol over din hund. Hunden har imidlertid andre behov og de bliver tilgodeset gennem.

- Næsearbejde
    - Kropskontrol
    - Problemløsning
    - Hundelegetøj

Træningen er således et mix af øvelser og aktiviteter for din skyld, og aktivitetet til glæde for din hund, så der tages højde for begges behov.
    Kurset er for alle hunde fra 6 måneder, uanset race. Der gives individuel instruktion så hunde på forskellige niveauer kan træne på samme hold.

Der er plads til 8 hunde på kurset. Træningen foregår i en afslappet stemning og ved hjælp af positiv motivation. Der er så vidt muligt altid 2 instruktører på kurset.
    Træningen finder sted i Valby parken, indgang ved Haveforeningen Bergmanns haver.

Husk at kigge under information inden træningsstart.

• #5   24. feb 2009 Ok det lyder godt, men de ting kan Fendi så det er nok lidt for lavt til ham...Men det lyder som super træning!!

• #7   24. feb 2009 Christine: Jeg ved ikke om der foreligger datoer for næste hold endnu, jeg har ikke set det. Men sendt dem evt. en mail og spørg om hvornår de regner med det starter op.

Vi er et nogle stykker der har skrevet at vi er interesserede i det næste hold, en slags venteliste. Så hvis du har lyst kan du også gøre det, og bede om at blive kontaktet når der ligger noget fast omkring datoer.

• #8   24. feb 2009 Savner godtnok os der var sån noget i nærheden af mig, i det mørke jylland.. smiley

• #9   25. feb 2009 Amalie og Thilde: I Århus findes der Pia: www.positivtraening.dk Hun er paff-uddannet af Lone Greva, Danmarks eneste hundepsykolog, og Irene Liliequist fra www.hundetræningkbh.dk var hendes censor til eksamen:) Så det er samme bløde metoder der bruges.
    Der er et par stykker herindefra der går hos Pia. Hun har også hold for hunde af små racer, med et meget begrænset antal hunde på hvert hold.

Hvis I bor for langt fra Århus, så prøv at kigge på www.paff.dk , evt. ringe og spørge om de har uddannet trænere i nærheden af jer.

• #10   25. feb 2009 pas på der ude.. det er et sted hvor der godt kan være lidt uvelkommende mennesker, så pas ekstra godt på jeres hunde !!
    jeg kender stedet ud og ind, da jeg bor i havenforening ved siden af og denne årstid er der mange tyve, og folk der vil lave lidt små kriminelle ting!!

nu er det ikke for at skræmme, bare pas på !!

• #12   25. feb 2009 nej vel smiley

• #13   26. feb 2009 nogen der ved om der findes sådan et hold i jylland ?

• #15   26. feb 2009 takker smiley øjnene man først bliver blind på...

• #17   27. feb 2009 så skal du gå op og tage 3a til valbyparken, når du står af er du lidt længere nede end rundkørslen. du skal så gå tilbage til denne rundkøresel og så er du i valbyparken..
    du skal til bermanns have og det er lidt svære fordi du skal gå fra bussen og vejen er lidt svært og forklare.
    når du står i rundkørelsen skal du tage vejen til højre, gå lidt ned af den og tage den første vej på ventre.
    så gå du ned til den første vej på højre hånd. og der forsætter du så ned ind til du ser et skilt til bermanns have... ( du må ikke blive sur på mig hvis det ikke er helt rigtigt med den sidste vej du skal ned af)

Kommentér på:
Ledige pladser på chihuahuatræning Kbh

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce