{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

overfaldet.! {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen. har virkelig brug for jeres hjælp. smiley
for præcis en halv time siden overfaldte min schæfer hun mig, min bluse blev revet i småstykker og men overkrop er fyldt med bide sår & blodspringninger.
5 centimeter mere så havde han fået fat i ansigtet.,.
Jeg var nede for at hente ham i hundegården & da jeg åbnede lågen sprang han i hovedet på mig.
i løbet af de sidste par uger har han også sprunget på mine forældres dværgpuddel når de har gået i hundegården sammen.
jeg har krumme & han er jo næsten lige kommet til.
kan han føle sig truet af ham?
vil meget gerne bede om hjælp.
smiley ved slet ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv lige nu. er inderligt knust. for elsker den hund så højt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  overfaldet.!
  • #1   5. mar 2009 puha det lyder ski slemt spørgsmålet er om du har lagt mærke til om hunden ligefrem har udfordret dig og jo tror det handler om en slags magtkamp mellem jer alle tre desværre hvem skal lede og fordele hvis det var min hund og jeg kunne mærke at den mentalt og selvfølgelig fysisk er stærkere end dig ville jeg ikke betænke mig et øjeblik men aflive den på stedet
    det kan os være at der har været sket noget men den har været i hundegården men uanset hvad og hvordan ville jeg personligt ikke kunne stole på den hund mere og så kommer vi til den svære beslutning men vil du selv kunne stole på den igen og husk det kan være med dit liv som indsats
    du skriver jo os selv at det os er gået ud over dine forældres puddel så og selvfølgelig er du os chokeret lige nu lad dig selv få changen for at falde lidt ned tag en kop kaffe få det lidt på afstand og ring eventuelt til din dyrlæge og få en snak med ham/hende for de har mange gange en anden vinkel til tingene end os med hunden og kan derfor mange gang bedre råde os

• #2   5. mar 2009 det tror jeg at jeg vil prøve.
    har bare været så meget igennem for den. har brugt 30.000 på dyrelæge regninger på ham for at rede ham for fra døden. tog mig til ham fra militæret da de ikk mente de kunne bruge ham.
    har trænet med ham som aldrig før inde på politihundeskolen.
    at skulle af med ham ville være som at skulle opgive mit eget barn.

• #3   5. mar 2009 det ved jeg godt men det er os dit liv det handler om og selvfølgelig med al det arbejde du har lagt i den hund er det ekstra hårdt men spørgsmålet er jo så hvor meget mere er der at gøre for den ss

• #4   5. mar 2009 Ja jeg kan godt se det. tror jeg tager en slapper & tænker det igennem over natten & ringer til dyrelægen imorgen og høre hende ad.

• #5   5. mar 2009 Puha,sikken en øv situation smiley tror altså den tester dig.. Hvor var den lille ny da du hentede den anden?? Måske er den jaloux,det altså ikk det nemmeste at pille af igen og heller ikk sikkert det ville hjælpe hvis den fik pause fra hvalpen.. Prøv som mette skriver at tage en snak med Dr Dyr ell en adfærds haløj, dem der har været i faget længe kender til mange løsninger smiley
    Håber at høre en Happy end smiley

• #6   5. mar 2009 det lyder som en god plan og jeg håber at i finder en fornuftig løsning der er faktisk noget der lige slår mig og det er at der kan jo os være tale om en fysisk årsag nemlig smerter men det er svært for jeg har jo ikke set hunden ss måske du bedre kan be eller afkræfte dette hvordan agerer hunden overfor dig nu og den anden hund ss ja er nok lidt nys undskyld ss

Kommentér på:
overfaldet.!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce