{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye bøger
  • #1   11. mar 2009 uuuhhh der er jo mange, men jeg vil klart anbefale I den anden ende af hundesnoren med Patricia Mcconnel (mener hun hedder mcconnell-men kan ikke lige huske det helt præcist)
    Kan du være mere specifik mht hvilke adfærds-bøger du søger?


  • #2   11. mar 2009 Nej, desværre ikke smiley Måske mest omkring adfærdsproblemer og løsninger af disse. Også meget gerne om anatomi og lign. Har allerede fundet en med Anders Hallgren som jeg ikke havde, så det går da fremad smiley

  • #3   11. mar 2009 Lonny, super det vil jeg gøre. Må nok hellere vente til jeg har fri smiley

  • #4   11. mar 2009 Uden at have set Lonnis liste: Handbook of behavior problems of the dog and cat

  • #5   11. mar 2009 Malcolm B. Willis (1992) Practical Genetics for Dog Breeders

    Astrid Indrebø (1993) Genetikk, Avl og Opdrett

    Burns `n´Fraser (1966) Genetics of the dog

    Lennart Swenson (2004) Avelsboken (om strukturer og muligheder i hundeavlen - er udgivet af den svenske kennelklub)

    Og så er der biblen som er et must, hvis man interesserer sig for farvegenetik.

    Clarence C. Little (1984) The inheritance of Coat Colours in Dogs.

    Der er kommet nye bøger om farvegenetikken men de er mere eller mindre omskrevet og så vidt jeg husker har man fundet et nyt gen / locus siden Little gjorde sine opdagelser - så det er stadig biblen!


    / Trine


  • #6   12. mar 2009 Massage/fysiologi: Søg på Linda Tellington Jones. Hun har skrevet nogle interessante bøger om emnet.

  • #7   13. mar 2009 Super tusind tak for de mange indput, jeg må igang med at lede.

    Trine; jeg har ført forsøgt at finde de bøger du henviser til, kan du huske hvor de kan købes??


  • Silas W
    Silas W Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Svar: 7
    #8   14. sep 2009 handbook of behavior problems of the dog and cat.
    G. Landsberg og 2 andre..

    The dog, its behavior, nutrition & healt, af Linda P. Case

    handbook of applied dog behavior and training, af Lindsay ( der er 3 bøger)


  • Silas W
    Silas W Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Svar: 7
    #9   14. sep 2009 og et lille hæfte af anders hallgren, rygproblemer hos hunde.
    fra 1994....


  • #10   14. sep 2009 Tina Ø...

    Gad vide, hvorfor jeg først har set dit spørgsmål til mig nu... har ikke fået meddelelser om nye indlæg før nu... mærkeligt hmmm

    Måske har du fundet ud af det med here we go anyway...

    http://www.amazon.com/Practical-Genetics-Breeders-Malcolm-Willis/dp/0876057822

    Astrid Indrebø (1993) Genetikk, Avl og Opdrett - via NKK.

    Lennart Swenson (2004) Avelsboken - Via SKK (og en rigtig god bog)

    Clarence C. Little (1984) The inheritance of Coat Colours in Dogs. - er rigtig svær at få fat på, og man skal være mere end heldig at finde en pæn udgave til billige penge den er vist på Amazon til små 1000,- og så skal der vist lægges fragt oveni... men en kæmpe god bog...

    / Trine




Kommentér på:
Nye bøger

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce