924 visninger
|
Oprettet:
Hyrdehunde Træf Odense {{forumTopicSubject}}
Nogle med hyrdehunde "Collie, sheltie, bearded, border osv) som har lyst til at komme til træf i morgen?
Vi er nu 5-6 hunde (sheltier, collie) som kommer på dyreskuepladsen i morgen (indgang vest) kl 10 til et hygge træf..
Sig til hvis I har lyst til at komme
Potedask Sonja og ejer
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Hyrdehunde Træf Odense