Kombiskue i Kolding {{forumTopicSubject}}
Hejsa hejsa allesammen, hvor mange af jer skal med til combiskue ( ringtræning) i kolding her sidst i marts. Glæder mig helt vildt da det er første gang vi skal afsted men er også lidt spændt på hvordan det kommer til at gå (0: Og hverken mig eller min veninde som skal gå med Cato har aldrig prøvet at stille op før til nogetsomhelst så det er bare splinternyt.
Det skal da lige nævnes at hans bror som stillede op i ringen for ca en måned siden vandt en førsteplads i klassen og Cato er valgt ud som den bedst bedømte han i hans kuld så det skal nok blive sjovt og se om der blev valgt rigtigt hehe.. Og hvis han bliver nr shok er det også heeeeeeelt i orden for så ved man jo bare hvad man skal arbejde med til næste gang (0;
dec 2007
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 77
jul 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 185
FARFAR: EMIR Von Der Ehrenfeste
FARMOR: Daika Von Der Abornquelle
MOR (Sally Vom Ahrainer Schløsserl )
MORFAR Kevin Vom Murrtal
MORMOR Only Vom Ahrainer Sløsserl
Siger nogle af navnene dig noget (0: ??
jul 2007
jul 2007
Vi er fra Løsning, det ligger mellem horsens og Vejle. Vi træner i kreds 42 ved Hedensted som også ligger tæt på vor vi bor. Det bliver lidt spændende men jeg er godt nok nervøs for har aldrig prøvet og er ikke helt 100 % sikker på at jeg kan få ham til at stå ordentlig da hverken jeg eller min veninde har prøvet og være med til udstilling før.. Men man skal jo selvfølgelig starte et sted (0;
jul 2007
Det eneste jeg ved er at det starter kl 9. jeg skal starte i klassen fra 8-10 mdr tror jeg nok.
jul 2007
Så det bliver spændende..
jul 2007
jul 2007
Så må vi se om vi kan få en go placering igen til combiskue d 26 april i Århus. Blir spændende.. Og om ikke andet så er det kun sjovt og være med og Cato virker til at elske det og det er det vigtigste.. (0:
Kombiskue i Kolding
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside