{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

bk´s bestyrelse {{forumTopicSubject}}

Hvor skal jeg starte og begynde for ikke at blive uvenner med nogen.
Jeg mener der kører lidt en hets mod bestyrelsen, uanset hvad de gør og ikke gør.
Jeg må indrømme at det godt kan værer jeg ikke er super meget inde i det, men vi skal da værer glade for at vi har vores egen klub. der vil altid værer nogen som ikke kan lide en person i en bestyrelse. Selvfølig mener jeg også at der ændres noget og fornyes noget, men måske det kommer.
Jeg tænker jo på at det er frivilligt arbejde de laver, og det er gjeg da glad for at nogen gider, ligge så mange kræfter og tid i.. for ellers ville det nok værer dyrer at værer medlem hvis folk skulle have løn for det.
Uanset om der er folk jeg kan lide eller mindre lide, så tager jeg da hatten af dem. ikke blot skal de møde tidliger til udstillinger, lave blad osv, men de skal også lægge ører til meget brok.
Så med den stemning der er herop til valget, må vi ikke glemme hvor meget klubben også gør for medllemmerne, en utaknemligt ulønnet job som jeg da er glad for jeg ikke har.
Jeg prøver hverken at slikke røv eller gører mig uvenner med nogen, men syntes også det skal ses fra deres side.
Jeg tror nemlig ikke selv jeg kunne gører det bedre.
Har selv et par forslag til generalforsamling, men skal desværrer til barnedåbs fest om lørdagen. øv

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bk´s bestyrelse
  • #1   17. mar 2009 har skrevet og bedt om en ny. Og Lis du har helt ret i at man skal værer åben om ALLE forslag uanset hvem de kommer fra.

• #3   18. mar 2009 man kan jo bare sige nej eller man ikke lige ved det endnu.

• #4   18. mar 2009 jeg vil give ann h ret jeg sytes heller ikke at klubben er særlig åben og hvis man kigger på hvem der stiller op til bestyrelsen er det over halvdelen der er anbefaldet af bestyelsen selv,det syntes jeg ikke der lige frem kommer nogen nye ide frem af,men at man kan få det indtryk af,at dem bestyelsen anbefalder er dem som er af samme merning som den i forvejen siddene bestylesen.

Kommentér på:
bk´s bestyrelse

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce