{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første løbetid vs. alene hjemme...
  • #1   24. mar 2009 Ok, for hun går helt amok der hjemme li nu (underboen informerer i løbet af dagen), og hun er i sin første løbetid, og hun var blevet rigtig go til at være alene hjemme inden hun kom i løbetid, og i går da jeg kom hjem var hun brudt ud af sit bur og havde ødelagt støvsugeren, er fuldstændig forvirret for har ikke ferie før påske og er nødt til at gå på arbejde, men hun hyler og prøver at komme ud af buret:-(

• #2   24. mar 2009 Kiki blev lidt urenlig, tissede inde. Men det var også kun under første løbetid :o) (hun havde ikke løbetidsbukser på, da det var begrænset hvor meget hun blødte første gang.)

Ellers sov hun bare.

• #3   24. mar 2009 Det kan sagtens bare være alderen der gør det, vi oplevede det ihvertfald det samme med en af vores han hunde, og han er ikk helt over det endnu, men det er blevet meget bedre. . I vores tilfælde er tålmodighed kodeordet. . Vi blev tilrådet en dab til at sætte i stikkontakten, ved ikk om din hund kan få glæde af det, vores var pænt ligeglad med den smiley

• #4   24. mar 2009 Zena blev rigtig ked af det... hun var flov og ville ikke forlade min side, så jeg tror sagtens at de kan ændre sind under løbetiden. Men om det kan være skyld i destruktiv adfærd ved jeg simpelthen ikke...

Kommentér på:
Første løbetid vs. alene hjemme...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce