{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

Hundeleg i Holbæk på Fælleden (: {{forumTopicSubject}}

Har lige siddet og læst nogle forums herinde fra gruppen af, og der er godt nok virkelig mange fra Holbæk af (er jeg også selv), så tænkte: "Det ku sku nok blive et rigtig fedt hundtræf!" Så kunne godt tænke mig at se hvor mange hunde jeg kunne få til at mødes på lørdag på Fælleden. Tror det kunne blive virkelig sjovt og hyggeligt for både os og vufferne.

Min hund: Min er stadig en vaps på 7 mdr. med KRUDT i røven!!! Hun har virkelig meget fart på og der skal altid ske noget nyt. Hun elsker ALLE mennesker og ALLE hunde - dog underkaster hun sig ikke særlig tit, så chancen for at de andre vuffere bliver mopsede, er der jo altid.
Hun er ikke særlig stor, og minder mere om en sbt end en amstaff (som hun blev købt som).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundeleg i Holbæk på Fælleden (:
  • #1   24. mar 2009 Jeg følger lige med :o)

Jeg ved endnu ikke, om jeg kan - derfor følger jeg lige med :o)

Dog vil jeg sige, at hvis der kommer AL for mange hunde, der ikke kender hinanden, så springer jeg fra - ikke fordi det ikke kunne være hyggeligt, for det er jeg sikker på, at det kunne, men nok mest for os mennesker ;o).

Kort fortalt - til dem, som ikke skulle kende mine hunde og jeg - så er Rooney en Border Collie, med seriøst krudt i røven og han elsker at lege med alle store som små - han er på ingen måde dominerende og kan med både tæver og hanner :o)

Lucky - som jeg muligvis vil vælge, at lade blive hjemme, er en lille kastereret Dværg pincher, som meget hurtigt vil kunne blive trynet af store hunde, så derfor kan min beslutning blive, at han bliver hjemme :o)

• #2   24. mar 2009 Det er bare iorden (: . Men det kommer jo også meget an på hvor mange tilmeldte der bliver. Det er endnu ikke lykkeds mig at få sådan et traf sat igang, da folk melder fra igen eller ikke svarer tilbage når man finder en dato. Ellers har jeg også overvejet søndag, da det måske ville blive lettere for mig der, at komme ud på fælleden.

• #3   24. mar 2009 jeg ville gerne hive shanti med men har ingen måder at få hende transporteret på, desværre!

• #4   25. mar 2009 hvad tid??

• #5   25. mar 2009 og hvor på fælden

• #7   25. mar 2009 Frk. Aisha: Det kan også blive søndag hvis det er?

Tidspunkt bliver nok omkring ved 3-tiden. Og tror det ville være nemmest at møde ved indgangen længst henne mod rundkørselen. Der hvor der går en sti over til det nye der er blevet lavet derude.

Mt - Nu med Emilie: Hvis du bor i Holbæk kan vi godt komme og hente dig? (:

• #8   25. mar 2009 M T - Nu med Emilie: Har lige set du har tre store, flotte hunde, tror jeg desværre ikk vi har plads i bilen til ;p . Hehe.

• #9   25. mar 2009 Jeg svare lige på MT's vegne - hun bor desværre helt i Svebølle :o(

MT - Tror du ikke, at du kunne overtale Mikkel, så kan han tage ud på campingen med Emilie - min lille prinsesse ;o) - til Jan, som vidst har planer om, at bruge hele weekenden derude :o)

Nadja - ville i kunne om søndagen, Rooney ville have godt af, at rende lidt krudt af med hans bedste veninde snart :o)

• #10   25. mar 2009 Maria...tak skal du ha smiley
    jeg bor nemlig helt i svebølle (næsten).
    jeg har nu (samson og shanti) men det er kun shanti der kommer med på træf. hverken samson eller victor er smarte at have med - victor fordi han ville flå hovedet af andre hunde hvis de sagde vov til ham og samson fordi han ikke finder sig i at andre hanhunde ligger op til ballade...

karina...jeg kan nok godt overtale mikkel men ikke til at have shanti i bilen smiley

• #11   25. mar 2009 MT - NU er det på tide, at du hæver stemmen overfor den kære mand og KRÆVER en hundebil ;o)

Ved godt, at han er øm over bilen og forstår ham (desværre) godt *S*

• #12   25. mar 2009 det har jeg sgu gjort...det er det med pengene...har sagt vi skal ha en større bil men han vil ikke af med golfen når det kommer så langt...så han har snakket om at hundene nok godt må komme med...meeeeeeeeeen...nu må vi se

• #13   25. mar 2009 Nåååå han er ved, at give sig den unge mand ;o)

Ja det er sgu dyrt, at skulle ud og have en anden og jeg forstår som sagt også godt, at han er glad og øm over for den han/i har + at han nødig vil af med den :o)

• #14   25. mar 2009 men det nytter ikke noget med en så lille bil når der skal være plads til hunde, barnevogn, barnestol og os...

• #15   26. mar 2009 Frk. Aisha: det er bare helt iorden (: ..

• #16   28. mar 2009 Hej alle. Legeturen søndag er aflyst, da Misya har fået øjenbetændelse. Havde fåe afvide det ikke smittede, men har jeg så funde ud af at det gør. Skriver igen når det er gået væk (:

Kommentér på:
Hundeleg i Holbæk på Fælleden (:

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce