Pasning tilbydes nord for KBH. {{forumTopicSubject}}
Hej.
Je g er en sød pige på 32 år, der altid selv har haft dyr, har haft alle dyr undtagen edderkopper som jeg afskyr, men ellers er mit hjerte dedikeret til alle andre dyr.
Født og opvokset med hund, som er yndlingsdyret sammen med hest.
Kenskab til stort set alle racer, lige fra de store tunge som Pyreenær, Grand Danios og Sank Bernhard til de små, Chihuahua, Papillion og Gravhund.
Racer jeg selv har haft er mange og jeg elsker hunde og deres selskab.
Skulle der være andre dyr er de naturligvis ligeså velkomne, jeg tager alle ind, så længe de er til at omgåes
Har selv haft dyr som fugle, fisk, marsvin, kaniner, mus, hamster, ørkenrotter, rotter, slanger, hund, kat, hest.
Idag har jeg en texas Rottesnog (slange), som dog bor trygt i sit terriarie samt en dejlig lille guldhamster, han er den dejligste lille fyr.
Ups, har oz fisk, massere af fisk i fire forskellige akvarier, et hjørneakvarie på 300 liter, et alm. på 112 liter, et 54 liters samt et 20 liters
Jeg bor i en 4 vær lejlighed på 1 sal, men med skov, strand og mark som nabo, så her er rigelig mulighed for luftning.
Har 2 børn på 8 og 11 som er meget dyreglade og vante, naturligvis.
Er pt hjemmegående, men ikke nødvendigvis altid hjemme, dog er der ike to dage der er ens.
Håber at høre fra nogen derude, som kan bruge mig som dyresitter.
Du er altid velkommen til at spørge om noget hvis du er i tvivl.
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 133 Svar: 2.263
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 4 Emner: 32 Svar: 133
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 133 Svar: 2.263
Pasning tilbydes nord for KBH.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside