10. feb 2009 Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 1 Emner: 25 Svar: 15
DF vil tvinge mundkurv på kamphunde {{forumTopicSubject}}
skrevet af
mike--Andrea´s*menneske. *
muskelhund-forum
Skrevet: 30-03-2009 06:52:29
det er med stor sorg at jeg kan konstantere at dansk folke parti nu fremsætter et lovforslag om at alle
muskel / kamphunde over 6 måneder nu skal bære mundkurv.
samtidig skal man være over 25 år. for at eje en hund af denne race.
personligt er min hund blevet overfaldet af en løs hund 2 gange inden for et halvt år. og ikke nogen af gangene af en muskelhund.
og det mens jeg havde hende i snor, hvis hun også havde haft mundkurv på, tør jeg ikke tænke på hvad der var sket.
ligeledes har jeg utallige gange i mit liv stødt på løse hanhunde der er kommet farende, og ville ha noget af det frække, og den eneste måde mine piger har kunne holde dem på afstand var ved at markere.
men jeg gætter mig til at nu skal de altså lade dem voldtage.
jeg ville aldrig sætte mundkurv på mine hunde.
godt at min gamle pige andrea ikke skulle opleve dette.
men forslaget er effektivt, for hvis det går igennem, så tager jeg mig godt af de hunde jeg har, men jeg skal aldrig have hund igen.
problemet er bare at alle de unsvarlige, der i forvejen er ligeglade med hvordan deres hund opfører sig, de er også ligeglade med mundkurv, så det bliver alle de ansvarlige der kommer til at sjoske rundt med deres hund iført mundkurv.
og nej jeg vælger ikke bare en anden race, mit hjerte skal banke for den race jeg vælger, og det gør det for alle hunde.
men den hund der skal være min skal være af en type der passer til mig.
(link fjernet)
feb 2006
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 151
Gad så god dem der har så travlt snart laver en helt officiel liste og hvilke krav skal opfyldes for at komme ind under den kategori..
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 119
aug 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 117
aldrig om jeg heller nogensinde ville proppe en mundkurv på min hund
han har sq aldrig gjort noget så kan ikke se hvorfor det skal gå udover os når vores hunde godt kan opføre sig pænt og de ser netop farliger ud når de nu også skal til at have mundkurv på så skal man nok ik regne med at ens hund for lover til at hilse på andre hunde mere. !
aug 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 1 Svar: 2
aug 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 117
hvorfor fanden vælger de så at sige at det kun er vores hunde der skal have mundkurv på osv... ville også heller ind gerne tag imod bøder ind at give mundkurv på..
jan 2009
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 30 Svar: 173
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 119
Men som sagt, Arnold skal aldrig have den på, han er den dejligste hund. Og er også selv blevet bidt af en anden stor hund, hvilket ikke var en kamphund. Så måske de burde kigge andre racer igennem, evt også små hunde. De er sgu så agressive.
aug 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 1 Svar: 2
DF vil tvinge mundkurv på kamphunde
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside