Fødselsdag Fødselsdag
Hej alle sammen..!
I dag bliver Alou 1 år .. det er bare gået såå super hurtig og synes da selv hun er blevet til en meget dejlig og flot dame (:
Hun er vokset sig til at blive en meget nysgerrig lille dame der vil være med til alt hvad mor hun laver (: fx igår der malede jeg gangen, og havde jo lige glemt det ikke var blevet helt tørt, også var hun jo lige pludselig helt hvid i hovedet.. (:
Da vi valgte hende var hun den der var mest stille af dem alle. hun kom ikke farende hen til os som alle de andre.. nææ hun lå bare så fint ved siden af Lykke J som er opdrætteren og bed i hendes snørrenånd (: det følels som var det igår hun var så lille.. men nu er hun en dame på 38 kilo og er i sin nummer 2 løbetid.
Hun er også meget vagtsom.. hun gøer hvis der er lyde, dufte eller stemmer udenfor hun ikke kender.. hun kan da også finde på at gø af min kæreste når han kommer hjem, men hun har endnu ikke gjort det af mig (; men allerede den første dag vi havde hende gøede hun af skygger, så hun var en rigtig farlig hund (;
Nåårh det var da lige lidt om hende, det følels helt rart at fortælle..
Hilsen fra en super stolt rotte-mor (:
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 22 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 16
mar 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 4 Emner: 69 Svar: 373
dec 2008
Følger: 36 Følgere: 34 Hunde: 3 Emner: 40 Svar: 679
Og ja, du har helt ret tiden flyver bare afsted det første år. Har selv en på 8 mdr. men kan stadig huske da hun var en bette en
mar 2008
mar 2008
jaa så har du da noget at se til med godbidder (:
nov 2008
Følger: 79 Følgere: 75 Hunde: 1 Emner: 131 Svar: 353
mar 2008
Fødselsdag
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside