{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

TIL ALLE I DENNE GRUPPE {{forumTopicSubject}}


Vil jeg først sige rigtig god påske... ;o)

Derefter vil jeg sige undskyld for den manglende aktivitet fra min side.

Det er efterhånden ved at være noget tid siden jeg har været online og aktiv herinde. Der har været en masse på den personlige front som skulle på plads.

Nu er det vist tid til at vågne op, tage en masse gode billeder af vores smukke hunde. Og evt lave nogle afstemninger og konkurrencer.

Hvis i er med så smid lige et lille indlæg og så skal jeg nok love at få sat lidt gang i det hele.

Kom gerne med nogle opfølgende historier på jeres syge hunde. Vi vil alle gerne høre om der er godt eller dårligt nyt. Vi selv her i familien har haft nogle uheld men det vil der komme mere om.

Vi vil også gerne have anbefalinger af dyrelæger i har haft, eller de knapt så gode oplevelser i har haft med dem. Så vi kan danne os et overblik hvad for nogle der er bedst til vores små guldklumper.

Mange knus fra Dega og hans mor.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TIL ALLE I DENNE GRUPPE
  • #1   11. apr 2009 Ja det er der. Men har der ikke været det siden LB? Jeg mener bare at vi må se at komme ud af vores små huller igen *LOL* Vi behøver jo ikke stresse, for det gode vejr skal da bare nydes.

    Jeg vil personligt selv tage en masse gode billeder og ligge ind. Og så har vi et par små historier om dr. dyr. Ikke fordi Dega er specielt syg. Men han er blevet en Emil fra lønneberg, og det kræver nogle knubs. Han er rigtig god til at komme galt afsted i øjeblikket, så tror jeg ønsker mig et klippekort til dyrelægen He he he.


  • #2   11. apr 2009 Smiler nej det har vi også kunne mærke lidt på penge pungen. Det har ikke været en billig fornøjelse. Men det gode er at han stadig er ved godt mod. Og ikke har lidt nogen skade udover på det pågældende tidspunkt. Heldigvis. Det er bestemt ikke Dr. Dyr der lider under finans krisen he he he

  • #3   11. apr 2009 velkommen tilbage kære dega, dejligt at se jer igen....

  • #4   11. apr 2009 Rigtig mange tak Jeanne Elvis Og Lulu. ;o)

  • #5   12. apr 2009 HAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIII DEGA :o) velkommen tilbaws - dejligt at "se" dig igen :o)
    Jeg vil tiværtifal godt være med til at dele billeder, sygehistorier osv ;o)
    Men i dag skal jeg lave absolut ingenting - eller rettere - jeg skal sidde på min røv på terrassen og fedsvede for fuld skrue :o)
    Måske kan jeg finde overskud til at tage kameraet med ud og tage billeder - altså hverken af min røv eller fedsved - men af Sumo hehehe
    Ja - sorry mit sprog - men jeg blir så overstadig når solen skinner og jeg har FRIIIIIIIIIIIIIIIII bær over med mig....... ;o)
    KH M


Kommentér på:
TIL ALLE I DENNE GRUPPE

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce