{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

Tillykke med fødselsdagen til Nero {{forumTopicSubject}}

Hej jeg skal lige hilse fra Nero og sige at han idag fylder 9 år, og at han både er sund og rask.

Dyrlægen har efterset fødselsdagshunden i sidste uge og konstateret han er gammel, stædig og stor med sine 73 kg., men han er stadig i kamp form så skulle der komme en fremmed kat, eller stor / lille hund, på besøg på hans pensionst hjem ved Vesterhavet i Løkken, så er det stadig Skagens Nero der bestemmer hvem der kommer.

Han har fået fødselsdagsgave og morgen comple til morgen, og lover at opføre sig pænt i dagens anledning.

Hilsen

fra Frank og Rolf siger da også lige et tillykke til gammelfar.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tillykke med fødselsdagen til Nero
  • #1   14. apr 2009 WHAT! Frank skrev du 73 kg. du må da have glemt at tage brillerne på da du skrev:-) han skal da vidst på en seriøs slankekur:-) han får vidst lidt for mange guf bidder i sin pensionist tilværelse. Han skal dog have et tillykke med fødselsdagen.

• #2   14. apr 2009 Tillykke til Nero....

Jeg synes nu også at 73 kg. lyder noget voldsomt.... Det må være en fejl...

Hilsner fra Mona & Nero

• #3   14. apr 2009 HEJ NERO
    TILLYKKE MED DAGEN ,MEN DU MÅ HUSKE IKKE SPISE
    FOR MEGET MED DEN VÆGT(((((((Ø:

• #4   14. apr 2009 Hejj alle sammen
    Jeg skal hilse og takke fra Nero. Da jeg onsdag i sidste uge hørte 73 kg. var jeg da også i telefonen til Nero´s dyrlæge, som skam kunne berolige mig med at det var rigtig nok at han var kommet på 73 kg., men som han sagde så var han før jul da 2 kg. "større", så jo han har taget lidt på siden han kom på "pension senior madly".

Men det kan jo være han kan smide lidt til sommer når han kommer gennem gågaden - eller på stranden - og ser efter de badende sommer turister.

Mange hilsner til jeg og hundene fra os alle 3

• #5   14. apr 2009 Hejsa Farmand Nero et stort tillykke med dagen i dag.Håber at du får en god dag oppe i det dejlige Løkken.Ja du er jo en pæn stor mand men det betyder jo ikke noget for du nyder jo at bade og løbe lidt i klitterne.
    Mange hilsner fra din datter Snehvide og din gode gamle kærste Kia.

Kommentér på:
Tillykke med fødselsdagen til Nero

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce