568 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Udstilling i Aalborg"
Udstilling Aalborg i morgenq
Hejsa Har lige opdaget der jo er udstilling i morgen i Aalborg, og det vil jeg da mægtig gerne til, for at kigge på fine hunde! Dog er det lidt kedeligt alene, så jeg ville høre om der var andr...
Hejsa Har lige opdaget der jo er udstilling i morgen i Aalborg, og det vil jeg da mægtig gerne til, for at kigge på fine hunde! Dog er det lidt kedeligt alene, så jeg ville høre om der var andr...
Skrevet af: Fantasibarnet ! - 1. maj 2009
Udstilling omkring Aalborg
Er der nogen der ved, om der nogensinde er hundeudstillinger i eller omkring Aalborg? Ikke at gadekrydset skal udstilles, men bare for at komme ud og se de mange forskellige racer.
Er der nogen der ved, om der nogensinde er hundeudstillinger i eller omkring Aalborg? Ikke at gadekrydset skal udstilles, men bare for at komme ud og se de mange forskellige racer.
Skrevet af: Annette - 30. jan 2011
DKK Udstilling i Aalborg
Godmorgen :o) Vil lige ønske alle jer der skal til udstilling , i dag eller i morgen , held og lykke :o) Jeg glæder mig til en hel dag , med udstilling, og snak med andre, hunde tossede menneske...
Godmorgen :o) Vil lige ønske alle jer der skal til udstilling , i dag eller i morgen , held og lykke :o) Jeg glæder mig til en hel dag , med udstilling, og snak med andre, hunde tossede menneske...
Skrevet af: ¤ Ejer af verdens dejligste chièr ¤ - 17. jun 2006
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Samle et skab 700 kr.
- Klippet buskas ned 1.500 kr.
- Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
- Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
- Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.
jan 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 33 Svar: 791
apr 2006
Følger: 28 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 22 Svar: 340
Er på nattevagter denne week-end så Athena og jeg bliver hjemme.
Dukker op i Nyborg den 16.05 og det glæder vi os til.
Hej fra Lene og Houdini
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 119 Svar: 1.802
Men kommer til Nyborg om 2 uger. Glæder mig, for det er altid så hyggeligt derovre;o)
Pøj pøj til alle der skal derop;o)
feb 2006
Følger: 18 Følgere: 28 Emner: 123 Svar: 5.515
Tillykke med det igen!
Var det en opslidende tur hjem?
jun 2006
Uha, hvor er det hårdt, når man må sidde over. Men så skal den dælendytme ha fuld pedal i Nyborg!! ;o)
feb 2006
Følger: 18 Følgere: 28 Emner: 123 Svar: 5.515
jun 2006
Til gengæld have jeg en MEGET glad og ikke-udmattet Janni i tlf lige efter Anton havde snuppet det sidste cert;o)
Fik helt tårer i øjnene på hendes vegne;o) ;o)....
....og nu sidder jeg med gåsehud IGEN;o)
Udstilling i Aalborg
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside