{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Leg eller alvor? {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg passer i øjeblikket mine forældres hund på kun 12 uger. Jeg har selv en Jack russel på næsten 2 år. De to leger virkelig godt sammen, men han synes tydeligvis det er sjovt at løbe og nappe/bide hende (som hvalpe jo tit gør). Det meste af tiden, så napper hun bare tilbage og lader til, at det er okay. Nogle gange blotter hun dog tænder og ser ud til at blive virkelig gal, fordi han ganske simpelt ikke vil lade hende være. Ydermere, prøver han også på at parre med hende, men han ved jo ikke hvor og hvordan sådan noget skal gøres:o)
Er der nogen, som har nogle gode råd til mig? Er det normalt, at min egen hund reagerer sådan? Og hvornår ved man, at den er ved at være gal, for jeg synes det er svært, fordi deres kampe nogle gange ser så voldsomme ud.

Mange hilsner
Julie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Leg eller alvor?
  • #1   5. maj 2009 Fordi at den bette hvalp bidder og napper din hund det er nok fordi at den vil lege, og når din hund blotter tænder over for den bette hvalp så er det fordi at din hund nok ikke gider at drilles lige nu eller fordi at hun gerne vil være i fred lidt....knus fra dorthe

• #2   5. maj 2009 Den er jeg også helt med på...men nogle gange ser det simpelthen så voldsomt ud, at jeg tænker, hvor grænsen går og om de overskrider den, hvis det fortsætter. Men hvis man prøver at skille dem ad dér, så bliver det snarere endnu værre.

• #3   5. maj 2009 hunde skal have lov til at være hunde, og den gammel hund må have lov til at sætte den lille på plads den er jo også kkommet ind på den gammels hus, så jeg synes det lyder rigtig nok. men hold øje for selvføfelse må de ikke få rigtig fat i hinanden, det er trods alt dig der er lederen og bestemmer hvornår og hvor og hvor længe der må leges

• #4   6. maj 2009 Det er en jack russel terrier og en schnauzer...begge enorm aktive og bestemmende racer...
    Har nemlig også tænkt det samme...det lyder bare nogle gange virkelig virkelig voldsomt...

• #5   8. maj 2009 Ja...det har fået sig nogle ordentlige op og nedture..hehe...Men mange tak allesammen...det var også i den retning min intution gik...

Kommentér på:
Leg eller alvor?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce