Tilsalg Tilsalg
Jeg står og skal sælge coco og vi skal af med hende hutigst som mugligt. Hvis det bliver et hurtigt køb hvor i kan hente hende hurtigt vil i kunne få hende for 7000 kr. Hun er Opmærksomheds krævende og Energisk og har brug for at være i et hjem hvor hun kan blive krudtet af. jeg ville blive glad for hvis hun blev solgt til nogen på Sjælland hvor jeg kunne besøge hende engang imellem og hvis jeg kunne finde en ejer som bor i nærheden af sotrkøbenhavn eller Hårlev eller Hellested ville jeg blive rigtig glad. Hun har Stamtavle og hun er Næsten renlig. Hun kan gå sammen med store og små. Hendes 'bedste ven' er en blanding af Hønse hund og Labrador og hun går normalt sammen med vores Han hund Laban. Laban er ikke så glad for Coco og han er Jaloux og han knurre når hun håber op og ligger sig ved ham. Coco tilknytter sig meget let til sine ejer og de hunde hun går sammen med. Hun kan gå sammen med børn. Hun er næsten Renlig og hun er Næsten Lydig og hvis man bliver ved med at træne i det kan hun gå Spanske Skridt. Hendes far er International Champion i Udstilling og er meget højt pris belønnet. hvis du er interesseret eller kender nogle som leder efter en lille en som Coco så Kig forbi min Annonce eller kontakt min mor på: 51364666 eller på email: Conniedamgaard@email.dk min mor er hjemme hele dagen idag(d. 12 maj) men imorgen (d. 13 maj) er hun på arbejde og kan kontaktes før 10 om morgnen eller efter 19 om aften.
Kærligste hilsner
Coco,Laban og Kasandra x3
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Tilsalg
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside