{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

Vil i give lidt hjælp? {{forumTopicSubject}}

Heej Allesammen.

Jeg har en Cavalier hun er cirka 8 mdr. Jeg synes hun er ret tynd . Jeg har ikk vejet hende noget tid nu, men synes simpelthen hun er for tynd. Nogle der ved nogle man kan give hende , for at fede hende lidt op på en sund hunde måde ? Hun spiser kun tørfoder, og det skulle hun få den nogenlunde rigtige mængde af. Derudover får hun selvfølgelig lidt snack.

Evt. nogle der ved hvad en Cavaliers vægt cirka skal være i den alder, så tager jeg hende nemlig lige hende med op på hundevægten hos dyrelægen.

Thilde og Luna

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil i give lidt hjælp?
  • #1   14. maj 2009 Så kan du jo spørge dyrlægen hvad du evnt.kan give hende-----
    Jeg bruger selv rc hvalpefoder når jeg skal fodre----Og så får den også en god klat leverposteg med med vand varmet op i en gryde og hældt over----Jeg giver også kalveknogler, det er også rigtig godt for hundens tænder----Desuden får mine også alt fedt fra jeg steger kød entgen på pande eller i ovn....De får også røget markrel----

• #2   14. maj 2009 Altså jeg havde samme problem med Chilli... Men kører nu med Olivers og Royal canin sammen... Og nu er hun tilfreds og spiser godt.
    Så måske skal du blande et andet foder i? Altså hvis din hund kan tåle det? Og god ide at tjekke for orm

• #3   14. maj 2009 Jeg spørger selvfølgelig også lige hos dyrelægen når jeg er der.

Altså, jeg synes ikk hun viser nogle tegn på orm, men prøver da lige at få det tjekket. Jeg bruger også selv RC, måske jeg skulle prøve at blande det. Hun plejer godt at kunne tåle det i maven den bette.

- Hvor køber du Kavle knogler ?

• #4   14. maj 2009 De kan godt være meget tynde i den alder,det var begge mine cavaliere

• #5   14. maj 2009 Jeg køber dem enten hos skagteren eller i supermarkedet----Der er vareebetegnelsen kraftben-----Husk endelig at give dem i rå tilstand----
    Den kan også have orm, Eller rettere det har den hvis den ikke har fået ormekur siden du fik den hjem fra opdrætteren-----Selv om jeg ikke kan se at mine hunde har orm----så kvittere de altid når de får deres ormekur, hvilket de altid får inden de skal have hvalpe og så også et par gange i deres første leveår----

• #6   14. maj 2009 Det skal hun næsten prøve. Det lyder lækkert for hende.
    Okay, hun havde fået orme kur inden jeg fik hende ? Tager hende lige til dyrelægen i morgen .

• #7   14. maj 2009 En cavalier kan sagtens være meget ranglet og ikke så køn i den alder

Min gamle Malou lignede noget der var løgn, lange ben og så så spinkel ud, men hun voksede til og blev rigtig fin

• #8   14. maj 2009 Min Mille er også en dejlig lille cavalier på 2 1/2 år nu, men de første 2 år fik hun kun hvalpe foder for at fede hende en lille smugle op, i dag er hun en smuk tæve på 6,9 kg.

• #9   15. maj 2009 ellers prøv at give hende en bolle hverdag eller et stykke franskbrød det får min lhasa apso som guf hun elsker det bare et tørt stykke brød ellers foder jeg også med rc og her efter fødslen har jeg give ad fra hills for at give mere paver fordi hun var så tynd kh sanne

• #10   15. maj 2009 Fedt fra pande eller andet fedt er usundt for både mennesker og hunde, da jeg formoder det er brunet/branket kan det være kræftfremkaldende.

• #11   15. maj 2009 Lotte V: Jeg kan godt se at din Mille har lidt samme bygning som min Luna.
    Hun virker også sund og frisk, hun spiser hvad der bliver serveret . Hun får mad fra RC. Og jeg vejer op til hende, så det skulle passe.

• #12   15. maj 2009 jeg synes nu ikke hun ser ret tynd på de billeder du har lagt på.. helt normal og sund smiley

Kommentér på:
Vil i give lidt hjælp?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce