20. jan 2008 Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.468
the strangers - fantastisk gyser {{forumTopicSubject}}
Det er bestemt ikke en ny film længere og det er også ved at være et godst stykke tid siden jeg har set den, men så havde jeg besøg af en veninde for et par dage siden, som spurgte om jeg havde set "The Strangers". Det havde jeg så, og hun fortalte, at det bare var den bedste gyser hun nogensinde havde set.
Jeg kom til at tænke på, at mange herinde er gyser-fans og at jeg lige ville anbefale denne film.
Den har ikke været opreklameret og jeg synes faktisk ikke den har fået den credit den burde.
http://www.imdb.com/title/tt0482606/
Den minder en smule om den Georginske film "Them" om nogle russiske børn som bryder ind i et hus og "leger" med et ægtepar.
Jeg synes "The Strangers" den har nogle super mentale gys og er uhyggelig på det psykologiske plan.
Jeg vil hermed varmt anbefale gyserfans at se den, den er for undervurderet.
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 2.066
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.468
Jeg havde absolut ingen forventninger til filmen, da jeg ikke havde hørt om den... jeg faldt bare lidt tilfældig over den uden at have set trailer el.lign så jeg blev gevaldig positivt overrasket.
Det gør det jo nemmere for en film, end hvis man har høje forventninger.
apr 2006
Følger: 42 Følgere: 59 Hunde: 1 Emner: 923 Svar: 5.107
feb 2006
- Abomination: Jeg synes du skal købe den helt klart
Jeanett: Jamen dog
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.468
og den ligger ovre i det man kalder "psykologiske gysere", men jeg vil ikke ligge alt for meget i det, for har set gysere som er langt mere psykologiske end denne...
men den har nogle gode klassiske gys... den giver nogle hop i sofaen.
feb 2006
the strangers - fantastisk gyser
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside