Shih tzu pasning/pleje.

Shih tzu pasning/pleje.

Medlemmer: 100
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
12.993 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Vægtskema Vægtskema

Hej

Er der nogle som har ført vægtskema med deres hunde fra de var hvalp af?
Nellie min shih syntes jeg er meget lille...
Hun er 5 mdr gammel og vejer 2 kg.
Carlos vores hanhund er en kæmpe klippert og vejer 5 kg - og han er også kun 5 mdr.
Nogle af jer som har ført vægtskema med jeres hunde og kan sige mig hvad jeres shih vejede da den var 5 mdr gammel??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vægtskema
  • #1   17. maj 2009 Jeg tror Fifi vejer 4,5-5 kg og hun blir et år 2. juni. Ved ikke lige hvad hun vejede som 5 måneder - måske 3 kg

• #2   22. maj 2009 ronja vejer 8kg og er 3år gammel men hun er ikke tyk

• #3   19. jul 2009 Jeg har lavet vægskema på min shih indtil han var et år gammel.... Han vejede 2 kg da han var 8 uger....:) og 9,7 kg da han var 1 år... nu vejer han 9,3 kg... http://www.gizmo2007.dk/9523018

• #4   24. sep 2009 Hanne - ok en kæmpe basse - han ligger jo over standarten!!! 8-)

Sarah - Ja Nellie er også en fin lille dame - hun er fra dec og vejer i skrivende stund 3,5kg... Så ligesom din lille prinsesse så er hun ikke så stor...
    Carlos vores han er derimod en basse - han er også fra dec men vejer nu 6,9kg så han er også en stor dreng...

• #5   2. feb 2010 Ja han er over standarten, han er meget kraftig i bygningen og overhoved ikke fed, nu vejer han 9 kg, læste forresten et sted, at ved 5 månedsalderen skulle de være ½ delen af deres vægt som voksne, ved ikke om det passer for Gizmo vejede 5,6 kg ved 20 ugers alderen...:)

Kommentér på:
Vægtskema

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce