{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

priser på fotoudstyr {{forumTopicSubject}}

heeeey

Nu spørger jeg lige herinde - kunne jo være nogle af jer stod med min den viden jeg mangler.

Er der nogen der ved om hvordan priserne på div. fotoudstyr er i australien?
For står og kal en "lille tur" derned her inden så længe ... om mit gamle kaos kamera vil absolut ikke mere... og kunne jo være man kunne spare bare lidt dernede smiley eller omvendt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  priser på fotoudstyr
  • #2   20. maj 2009 Christine og milo : Arrhhg - tror jeg nu godt jeg kan.
    Flytter derned.. og hvis jeg nu skulle overkomme min flyskræk og komme hjem igen, kan de sku ikke sige jeg ikke må tage et brugt kamera med over grænsen . . . de kan jo ikke bevise det er købt i Australien. . .

• #3   20. maj 2009 og leder ikek efter noget bestemt... mangler efterhånden lidt af hvert.
    Og man skulle være et skarn hvis man ikke skulle ud og tage lidt billeder af den lidt anderledes natur - og hvad der dertil høre smiley

• #4   20. maj 2009 laaaaaaang feire smiley ( "lille ferie" ) indtil videre i et år ... hvis jeg ikke bliver hængende smiley

a det kunne jeg selvfølgelig... Sad bare lige og blev nysgerrig, og aner ikke hvor fanden jeg skal kigge på nettet - - - - så antinørd er jeg ... smiley

• #5   20. maj 2009 jamen vi er ude i noget minimum noget canon EOS 40d,eller 50d - elelr hvad de nu efterhånden er noget til...

Kommentér på:
priser på fotoudstyr

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce