{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kølige underlag ???????
  • #1   26. maj 2009 www.dyreomsorg.dk har et køletæppe og køledækken

• #2   26. maj 2009 nu ved jeg ikke med din hund, eller hva du skal bruge det til men mine ligger sig bevidst i solen, og de kan altid gå væk ind i skyggen hvis de vil.

• #3   26. maj 2009 Maria-Louise - Nu er det jo ikke alle hunde som der kan "nøjes" med at gå i skygge, vores kan slet ikke holde til varmen, men nu har jo også en rigtig god pels..

• #4   26. maj 2009 Har lige set et sted hvor de slæger Køle tæpper / køle dunk til hunde.
    de havde også sådan en is ting til hunde til om sommeren når de har det varmt..
    en form hvor du putter vand i og så i fryseren.. der er et hul i midten så når den er frossen tager du den ud og sætter den på et "spyd" hvor der er en slags tallerken under.. så kan hunden slikke på den og bliver kølet ned samtidig smiley

kan bare ikke huske hvad siden hed smiley

har overvejet at købe sådan en til min..
    for selv om hun er lille og ikke har så meget pels.. så sveder hun vildt meget og kan ikek rigtig være nogle steder.. og selv om hun er ved at dø af hede løber hun stadig vidre, da hun er en hund med krudt i r**** smiley

• #5   26. maj 2009 Man kan købe nogle der hedder body cooler - jeg kunne godt tænke mig en selv.. Tror de er gode.
    Sådan en rigtig varm dag kan min sorte hund med masser af pels næsten ikke holde ud at være ude... Nu har han fået et lille basin han kan plaske i

• #6   27. maj 2009 Pas på ikke at give dem watertail!!! det er bare ikke sjovt for dem.... og det er noget alle hunde kan få... det der med at slikke på is er vist ikke så godt kan en hunds mave ikke blive slået helt i stykker af noget så koldt???

• #7   27. maj 2009 Ja jeg har sådan en tæppe, hvor jeg kan lægge de i vand i 1/2 time og så holder det sig køligt i 3-4 dage, ved ikke om det var det du mente?

• #8   27. maj 2009 Betina J,ja det var noget i den stil,,jeg fandt også noget på Dyreomsorg.dk,men det holder kun i 3-4 timer.Det er mere her til sommer ,når det bliver varmet og vi skal køre,og vores hunde sidder i bur,vores tæve har fået konstateret lille mislyd ved hjertet,så nu skal vi til at passe ekstra godt på hende.

• #9   27. maj 2009 prøv at tjek på www.safedog.dk

mener bestemt de har det

• #10   27. maj 2009 bodil S jeg har købt mit hos Østrand, jeg har jo nemlig også en hund som ikke er så glad for varme, men det har hjulpet meget at jeg nu har en bil med Aircondition i smiley

• #11   27. maj 2009 Det jegf har hedder Pet mat Body cooler, der er et link på posen
    www.bodycooler.eu

det skal gøres vådt i 30 minutter og holder sig koldt/køligt i optil 5 dage det som jeg har er en XL, 76x102 cm, det er velcro i midten så det det bliver til 2 mindrer stykker jeg gav 845.- for det sidste år.

• #12   27. maj 2009 Vi har skam også aircondition i vores bil,men da det er en 4x4 på gule plader så "når" aircondition ikke helt om til dem,selv om de sidder i bur lige bag forsæderne--desværre.

• #13   27. maj 2009 bodil S nåårhh min er en Mpv'er og der sidder bla. udluftning i midter konsollen og det passer lige med at det kan puste om til Saga, og ellers kan jeg også rulle vinduerne ned bagi. Det er en go' ide at lægge et håndklæde ovenpå den der køle måtte sådan at hunden ikke ligger og bliver alt for kold på nyrene.

• #14   27. maj 2009 vores bil er en Nissan x-trail, på gule plader, vi bruger vinduerne,men det er desværre ikke altid nok,men du har ret jeg skal huske at være opmærksom på hendes nyrer.

• S.Larsen
    S.Larsen Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Svar: 4
    #15   30. maj 2014 Jeg er ejer af www.forthehappydog.dk og der sælger vi nogle rigtig smarte hunde køle underlag, som du kan smide i fryseren inden brug. Der findes nemlig nogle du selv skal gøre våde, men så er det ikke så dejligt i bilen/kurven os.v (fugt) Vores typer kan bruges i bilen/haven/kurven/stranden og vi sælger dem i størrelser S-L. mvh s.larsen@forthehappydog.dk

profilbillede
Kommentér på:
Kølige underlag ???????

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce