{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  antal hunde på udstilling....
  • #1   3. jun 2009 Næ... det ved jeg faktisk ikke. Det vil jeg tro, at de er... Men uanset hvad, er der ikke mange (om nogen overhovedet).

Hvorfor?

• #2   3. jun 2009 Fordi jeg jo håber at der er flere T.M.'ere en mine egne.
    Tesla skal udstilles og Monty er tilmeldt uden for bedømmelse... Der står at der kommer 2.... Kunne jo være lidt hyggeligt med nogen "konkurrenter"...((o:

• #3   3. jun 2009 Ok... tror nu hunde tilmeldt udenfor bedømmelse står i programmet - desværre...

• #4   3. jun 2009 Maj-Britt:
    tak for svaret...((o:
    det er jo lidt ærgerligt at der ikke kommer flere til Vejen, men vi må jo nok hellere "vænne" os til det...
    Så kan vi da nyde at der er 8, foruden os, i Neumünster..*S*

• #5   3. jun 2009 Ja, jeg har heller aldrig forstået at man tilmelder udenfor bedømmelse.

• #6   3. jun 2009 Iben og Tina:
    Det gør, at m,an ikke skal slæbe penge med på dagen da det i realiteten "bare" er det samme som en gæstehund og også koster det samme..((o:

• #7   3. jun 2009 Iben - en hund der er tilmeldt uden for bedømmelse bliver ikke bedømt af en dommer .

Man kan tilmelde hunden uden for bedømmelse i stedet for at betale ved indgangen når man kommer .

Nogen hunde bliver også tilmeldt uden for bedømmelse hvis de skal i ringen med en juniorhandler .
    Hvis juniorhandleren husker at tilmelde sig med den hund vedkommende skal gå med på dagen så skal hunden ikke tilmeldes uden for bedømmelse men glemmer juniorhandleren det så skal hunden tilmeldes uden for bedømmelse hvis ikke den skal udstilles i løbet af weekenden selvf ..

• #8   3. jun 2009 Hunde uden for bedømmelse er med i antallet og de er også med i programmet... ved det fordi min mor har haft hendes hvalp med og den stod i programmet og med den passede antalet af tilmeldte i racen...

Kommentér på:
antal hunde på udstilling....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce