{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

ihh dumme fugle {{forumTopicSubject}}

hvorfor skal de fodres med foderkugler.

der er en eller anden dum fugl der har smidt en i vores have, så selvfølgelig fandt lulu den på sin morgen tissetur::-(
hun skulle faste, da hun skulle under kniven idag og nu har de lige ringet og sagt at hun har tyndmave og skidt i hendes bur, så de udsætter lige operationen til hun har det bedre

og endnu værre er at jeg ved hun vil klø sig forfærdeligt, når hun vågner og i morgen og det er ikke smartmed sår..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ihh dumme fugle
  • #1   4. jun 2009 Øv noget skidt Jeanne. Jeg håber, at det alligevel kan lykkes at få hende steriliseret.

• #2   4. jun 2009 de har har taget hende ind, ringede lige for at tjekke. men er nu mere nervøs end jeg var da jeg afleverede hende.

og så kan jeg ikke engang putte med hende når hun kommer hjem. får varer der skal pakkes ud, så har det helt skidt over at jeg ikke er der for hende.

men i morgen kommer hun så en tur med til falster, så kan hun ligge og putte i bilen uden elvis og knægten render og stresser hende mere

• #3   4. jun 2009 Det var godt at høre at de alligevel ville operere.

Mon ikke Lulu mere har behov for en stille krog for sig selv frem for at putte....men jeg forstår godt, at du gerne vil være der for hende.

Tag hende og hendes kurv med i garagen, mens du pakker varer ud. Hvis manden er hjemme, lader du knægten og Elvis blive inde hos ham, så skal Lulu nok ha´det godt, selv om du ikke har så meget tid til at putte med hende.

God bedring med hende!

• #4   4. jun 2009 hun er hjemme nu og har sat elvis på plads, han må ikke nurse hende. så jeg er snart på vej i garagen og ja hun kommer med, da hun er meget træt.

men rigtigt nok klør hun sig sindsygt efter den dumme foderkugle

Kommentér på:
ihh dumme fugle

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce