{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

To mopser? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Jeg leger lidt med tanken om at få en mops mere, men jeg ved ikke hvad det indebærer at have to.

Så jeg leder bare efter erfaringer og gode råd. Og også meget gerne om meninger for eller imod at have to hunde.

Grunden til at jeg gerne vil have en mere, er så Vito får lidt selskab, men er han i virkeligheden mest glad for at være centrum herhjemme tror I?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  To mopser?
  • #1   24. jun 2009 Vi har tre... ;o)
    vi har næsten altid haft 2 eller flere hunde sammen... jeg synes det er nemmere... de er selvfølgelig ikke samme alder.. så de er renlige og opdragende inden , den næste kommer .. :o)

• #2   24. jun 2009 Jeg syndes jo i starten af året at tulle skulle have en mopseven herhjemme, og fandt en mops der var en mdr ældre end hende der søgte et nyt hjem, jeg var glad og tænkte at nu ville det blive super dejligt herhjemme at hun havde en at lege med..
    Desværre skal der nok være et par år mellem hundene og den ene skal være helt renlig, godt opdraget osv før den næste kommer.. så det endte i at der aldrig var ro herhjemme, de styrtede rundt, enten legede de sammen ellers sloges de og det endte jo med tulle blødte et par gange pga den anden bed hende, og hun lukkede sig selv helt inde og var slet ikke nogen sød, glad og aktiv hund mere, hun sov ikke rigtigt, hun lå på vagt hele tiden.. vi måtte derfor desvære af med nr 2 hunden igen så Tulle kunne få sit hjem tilbage alene igen..
    Det var smadder hårdt..! så jeg syndes man bør overveje længe hvad man gør, hvilken ting man skal være opmærksom på osv, så det super godt du igang med at høre andres erfaringer..!

Vi har istedet sørget for Tulle har en mopseven vi ofte mødes med så de kan lege sammen for de leger sammen på en helt anden måde end de leger med andre racer..

Kommentér på:
To mopser?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce