* Hånd i Hånd *

* Hånd i Hånd *

Medlemmer: 494
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
13.770 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

2 hvalpe gives væk 2 hvalpe gives væk

Lægger dt ind hvor jeg kan da disse to virkelig har brug for at komme videre i sine liv.
Det er 2 hanner på ca 7-8mnr.
mor er labrador/hønsehund
far er newfoundlænder.
De havde en meget hård start på livet og kom ind som en dyreværnssag,men de er nu på god vej både vægt og psyke så nu ønsker de sig nye,gode,kærlige og blivende hjem.
Se dem i mit album "hvalpene" i min profil eller på min hjemmeside
www.en-chance-mere-dk

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 hvalpe gives væk
  • #1   25. jun 2009 Syntes du ikk det er forkert bare at bortgive dem??.... er lidt i mod, man bare giver dyr væk...

• #2   25. jun 2009 Det vigtigste er at disse hunde kan få nogen mennesker der elsker dem.
    Ikke om jeg får penge for dem eller ej.
    Jeg siger jo ikke at hvem som helst kan hente dem,men at hvis nogen kan tilbyde dem et godt hjem så er de gratis.
    Vil heller give dem væk end at de skal blive her i laaaang tid.
    Det er jo heller ikke godt for dem at blive for knyttet til os her.
    Hvorfor skal det hele dreje sig om penge??????
    Hvalenes velfærd og udvikling er da SÅ MEGET vigtigere!!

• #5   26. jun 2009 fik det helt skidt da jeg læste overskriften!

syntes ikke bare man kan give en hund væk! med mindre det til fammilie el. venner hvor man ved den/ de får det godt. et symbolsk beløb på 1.000 kr. ville jeg forlange, selvfølgelig kan man aldrig vide hvordan den/ de får det, men syntes det lidt mere seriøst når de giver penge. Hvis ikke de har råd til det, hvad vil de så gøre når de skal til DYR læge?? Og når du skriver de har haft en svær start, er det vigtig at finde nogen der er seriøst, og vil gå op i disse dejlige hunde, så de ikke får flere hjem, ville være synd!

• #6   26. jun 2009 cath . ja de er kommet endnu længre nu end da du mødte dem:-)
    Og Bliss(den hvide) er verdens største kælerfis smiley

Jer andre:
    Så fordi jeg har fået mine hunde gratis så er det ensbetydende med at jeg ikke har råd til dyrlæge????
    Nejvel!
    Ser lige det der såååå mange steder herinde og det er sku noget fis at fyre af.

Jeg kan godt forstå hvad i mener med hundehandlere og useriøse folk,men det er ikke hvem som helst der får de her hunde.
    Jeg vælger at ikke tage penge for dem da jeg ved at de vil kræve en hel del fra sine nye ejere.

Jeg syns heller ikke man kan forlange det helt store for hunde der skal både vhippes,vaksineres osv.

der har været nogle få henvendelser på hvalpene,men med undtag af den familie der fik søsteren så er resten blevet afvist,
    netop fordi de nye hjem skal passe sammen med hundenes psyke og behov.

• #7   26. jun 2009 Vil lige sige at jeg har foræret en hvalp væk, og det er den bedste familie man kan tænke sig, hun har fået.
    Jeg var meget sikker på at familien hun kom til var den rigtige og var ikke i tvivl på noget tidspunkt.....

• #9   2. jul 2009 Synes godt nok det er et flot stykke arbejde du gør, hvis verden havde flere mennesker som dig, ville det for hundene være et meget bedre sted at være smiley

Kommentér på:
2 hvalpe gives væk

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce