{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  boller?
  • #1   7. jul 2009 Han er nok i brunst smiley aka løbetid smiley

Har hørt nogle får deres hanhunde kastreret, det hjælper vist også nogle gange.

• #2   7. jul 2009 som oftest er det nu et tegn på stress / opkørthed.... en overspringshandling fordi han ikke ved hvad han skal gøre i en given situation... med mindre han har været i kontakt med en løbsk tæve - så kan det sagtens skyldes seksuel frustration...

Hvornår gør han det?

• #3   7. jul 2009 ok til alle

ANNA G

han gør det stort set værd dag og kan man ikk melde ham til avl kan det ikk få styre lysten lidt

• #4   8. jul 2009 nej, ddet vil ikke "styre hans lyst" at lade ham avle, da det intet har at gøre md lyst, hvis det er hver dag.... så er det en dårlig vane eller en overspringshandling for ham....
    jeg ville kigge på hans hverdag, og finde ud af om der var nogle præcise situationer hvor han reagerede med denne adfærd, og så arbejde derudfra

• #5   8. jul 2009 han er bare ved at være kønsmoden tror jeg..

• #6   12. jul 2009 Det er som Anna siger tit et tegn på stres og en oversprings handling, i ren og skær fostration, over han ikke hved hvad han skal gøre.. For når han nærmest gør det værdag, tror jeg ikke på det er fordi han er kønsmoden.. han har alderen til kønsmoden hed.. Men hunde gør det ikke for nydelsens skyld...
    Men går du ikke til noget træning, for sæ kan du tit få hjælp af træner til at arbejde det væk..

Kommentér på:
boller?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce