{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.483 visninger | Oprettet:

napper af glæde? {{forumTopicSubject}}

Hva betyder det når min hvalp ligger sig hos mig og napser i huden? har ført set denne adfærd hos schæferen.........Er det noget hygge hilsen?
Når den napser, er det små hurtige napser som kilder lidt, men kan stadig gøre lidt nas.....( lige som når man ser en hund napse efter lopper på ryggen )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  napper af glæde?
  • #1   9. jul 2009 Den ved jo ikke at vores hud er meget følsom, så den hygge pusler dig, på samme måde som dens mor har gjort ved den, og som den gør ved sig selv når den renser og plejer sin pels og hud. Den bruger kun de forreste tænder----og når den bliver større kan det gøre rigtig nas----

• #2   9. jul 2009 Uhh AUV. Jeg ville stoppe den adfærd nu for sm voksen gør det nullernaller. Erstat det med en anden form for hyggenussen :o)

• #3   9. jul 2009 Aw ja, det kan godt gøre naller.. Jeg ville fjerne hånden, når den gør det, uden som sådan at afbryde hyggen.

• #4   9. jul 2009 Cato gør det stadig og det gør altså nas, for nu hvor han er blevet stor er det ikke kun napse han nøjes med nu er det hele hånden han hapser om og det kan godt gøre ondt hvis hans hjørnetand hugger ned i ens kno på hånden.

• #5   9. jul 2009 min gjorde det også, men holdte selv om da han blev større

• #7   10. jul 2009 Jeg tror jeg forstår det du skriver på en anden måde end de andre - sådan som jeg forstår det du skriver, så kløer hvalpen dig med fortænderne - sådan som en hund kløer sig selv og hinanden med tænderne?

Dette har mine hunde altid gjort, og jeg har altid ladet dem gøre det, også efter de er blevet voksne, for det er jo netop ikke noget der gør ondt smiley

Du spørger hvad det betyder - hvis man har flere hunde, så er det en adfærd man ser næsten dagligt, når hundene ligger sammen, så nusser og ordner de hinandens pels på denne måde - det er med til at styrke/vedligeholde det sociale bånd imellem hundene smiley

Kommentér på:
napper af glæde?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce