Marco igen igen ;o) {{forumTopicSubject}}
Hej alle Jer der har fulgt med i min føljeton omkring Marcos halten.....
Ihhh, jeg er altså så glad.....
Jeg har været hos den "nye" dyrlæge med Marco og han har fået et rigtig grundigt tjek med røntgen osv. Jeg startede med at vise dyrlægen en lille film på mit kamera, hvor jeg havde optaget Marcos halten herhjemme, da Marco jo ikke halter så slemt når adrenalinen pumper. "Hold da kæft", var hans første kommentar til filmen. Ingen tvivl om at Marco har ondt, på en skala op til 5 er hans halten mindst en 3´er.
Efter 2 1/2 times venten med Marco i narkose til røntgen hele 2 gange, blev vi endelig kaldt ind. Det viser sig at Marco har slået et stykke af en knogle lige over poten, og da han efterhånden har gået med det i næsten 2 mdr (grrrrr, dumme gamle dyrlæge....) har han udviklet en irritationstilstand og en stor væskeansamling på den modsatte side af benet.
Stakkels lille Marco. Heldigvis mener dyrlægen at indsprøjtninger med binyrebarkhormon og ellers ro på et par uger kan klare problemet, ellers skal vi prøve med gigtmedicin. Det er et sted hvor han nødig vil operere, da der sidder mange sener og ledbånd. Så vi håber.
Men puhhh hvor er jeg lettet, efter diagnoser lige fra diskusprolaps til nervelammelse og kræft ved vi endelig hvad vi har med at gøre....
mar 2007
Følger: 18 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 84 Svar: 231
nov 2006
Følger: 54 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 103 Svar: 4.031
Hvor er jeg glad for du søgte hjælp hos en ny dyrlæge. Dejligt at vi nu ved hvad det er der giver marco de smerter, og endnu mere dejligt at i kan gå igang med den rigtige behandling.
Knus Elise
mar 2007
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 4 Emner: 48 Svar: 515
maj 2009
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 505
Marco igen igen ;o)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside