Nordjyde Eliten

Nordjyde Eliten

Medlemmer: 376
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.038 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Navle- og lyske brok HJÆLP Navle- og lyske brok HJÆLP

Hej alle sammen har virkelig brug for et råd eller to. Min kollega er blevet skrevet op til en mops hvalp, men fik i dag infoen at den har navle og lyske brok. Opdrættere mener ikke det vil blive nødvendigt med en operation, men hvis det gør vil de give 1000 kr. pr. område. Er der nogen der ved hvor dyre sådanne operationer ca. er? De overvejer kraftigt ikke at købe hunden, men nu vil sælger muligvis ikke give depositummet tibage da de ville købe den som familie hund og ikke som avls det kan da ikke være lovligt kan det??

På forhånd mange tak

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Navle- og lyske brok HJÆLP
  • #1   24. jul 2009 ring til dyrelægen, de kan give svar på hvad sådan noget koster. og ellers ville jeg kontakte det forbund hunden er avlet i ( dkk eller ) de må ku fortælle jer hvad sælger kan tillade sig at gøre..

• #2   24. jul 2009 Vores shih tzu har navlebrok og vi fik også det at vide inden vi købte den... De sagde at hvis det skulle laves var det på deres regning men (7-9-13) har der ikke været nogle problemer med det.

Kunne forestille mig det er ret dyrt - men ved ikke

• #4   3. aug 2009 Jeg har fået en hund opereret for navlebrok... Jeg kom af med 1875kr, men jeg fik vist også temmelig meget rabat...

Kommentér på:
Navle- og lyske brok HJÆLP

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce