Hvalpe leg {{forumTopicSubject}}
Hej alle!
Jeg har en DdB tæve hvalp på 12 uger, hun vejer pt 11,5 kg, Vi søger andrer hvalpe på samme alder/ niveau som Freszka kan lege med, evt. i Vemmelev hundeskov. Freszka er lidt forsigtig overfor fremmede og skal lige se hunde og ejere an, men hun tør hurtigt op, da Freszka er en DdB skal hun ikke lege mange timer af gangen, så her til at starte med er det max. 1/2 time pr. gang, det skal helst være om aftnen da hun som de fleste DdB ikke er ret aktiv i varmen. Freszka er vant til at lege med vores store DdB tæve på 19 mdr. og det går rigtigt godt, men hun mangler leg med jævnaldrende hvalpe, det er tydeligt at se. Ellers er Freszka en meget glad og super frisk "lille" hvalp, det er sjældent at hendes lille hale står stille
Håber der er nogle hvalpe derude som har lyst til lidt leg med Freszka.
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.726
Jeg ved dog ikke lige hvor Vemmelev ligger *GG*
Men mon ikke jeg kan komme der til med bus fra Ringsted?
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 23 Svar: 229
-Husk nu at du har lovet at dine vovser må lege med Ingollf en dag
Kan ikke vente.. Går det egentlig bedre med (nu kan jeg ikke huske hva hun hedder) den anden vovses ben..? - det var benet den var gal med ik..?
aug 2007
Følger: 42 Følgere: 47 Hunde: 2 Emner: 135 Svar: 2.282
aug 2007
Ja vi kom hjem med "lille" Freszka for 3 uger siden på mandag, og det går rigtigt godt, Saga har fortalt den lillle hvem der bestemmer men kun ved bestemte DYBT vuf og lidt rynken på mulenog det går rigtig godt. Saga er så sød og kærlig ved den lille hun smider sig bare og så kan den lille bryde med hende og kravle på hende, det er helt fantastisk, Saga har en kæmpe stor tålmodighed.
aug 2007
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.726
feb 2009
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 102 Svar: 1.729
Hvalpe leg
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside