730 visninger
|
Oprettet:
Hvor træner i jeres hunde henne? {{forumTopicSubject}}
Hej alle,
Jeg kunne godt tænke mig at høre hvor folk træner deres Staffer henne... Både Lydighed, Ringtræning, Agillity ja alt hvad i træner.
Hvis der er nogen forbehold for visse racer (specielle hold, % frikvarter for voksne hunde mv) må i meget gerne lige notere det...
Grunden til jeg spørger er dels fordi jeg leder efter et godt sted hvor vi kunne træne lidt blød agility. Men også fordi jeg dagligt får henvendelser fra folk som ikke føler sig velkomne på deres nuværende træningspladser...
Christina
maj 2005
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 36
Vi træner i DTK i Næstved,er lige begyndt itl hvalpemotivation og har 2. træningsdag i morgen. Her er alle racer velkomne !
Trænerne fra DTK har jo meget gode fornemmelser for terrierne og deres specielle måde at opføre sig på, og jeg kan kun anbefale andre det
Boe
dec 2008
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 6 Svar: 39
Også ringtræning hos DKK i Randers
jun 2005
Følger: 80 Følgere: 81 Emner: 145 Svar: 1.098
Jeg vil gerne have det specifikt og ikke bare DTK generelt, for det er nemlig ikke alle deres træningssteder der er lige gode.
Kiki : Det er Ishøj brugshundeklub snakker om ikke?
maj 2005
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 36
Som jeg skrev i tidligere indlæg træner vi i DTK i Næstved (Kreds 5) og der er de trænere vi har ihvertfald rigtigt gode, vi har både Staffs og Amstaffs på holdene og alt foregår på en god og ordentlig måde. Hundene kan lige tage sig en pause, snuse lidt, gøgle lidt rundt og i det hele taget have det sjovt med at træne, ellers er der jo ikke meget idé i det :o)
Der er hyggeligt at komme på pladsen, man taler og deler erfaringer og kan få gode tips og en god snak med trænerne og de andre førere.
Er det første sted jeg går til hundetræning og kan kun sige god for det!
Jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig om de andre kredse
Boe
jul 2008
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 65
vi træner hos dansk kennel klub kreds 5 her i vejle ( ringtræning )
vi har fået det søde kæle navn " den farlige kamp hund " af vores to træner som er helt vilde med hende.
feb 2006
Følger: 53 Følgere: 51 Hunde: 2 Emner: 38 Svar: 1.140
DKK på Bellahøj
Dansk Dyreinstitut
aug 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 24
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 22
maj 2008
Var der nogen af jer der var til DHL stafet igår i kbh med en dejlig sort staff?
jun 2005
Følger: 80 Følgere: 81 Emner: 145 Svar: 1.098
maj 2008
Hvor træner i jeres hunde henne?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside