{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
730 visninger | Oprettet:

Hvor træner i jeres hunde henne? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvor folk træner deres Staffer henne... Både Lydighed, Ringtræning, Agillity ja alt hvad i træner.

Hvis der er nogen forbehold for visse racer (specielle hold, % frikvarter for voksne hunde mv) må i meget gerne lige notere det...

Grunden til jeg spørger er dels fordi jeg leder efter et godt sted hvor vi kunne træne lidt blød agility. Men også fordi jeg dagligt får henvendelser fra folk som ikke føler sig velkomne på deres nuværende træningspladser...

Christina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor træner i jeres hunde henne?
  • #1   16. aug 2009 Hej Christina.

Vi træner i DTK i Næstved,er lige begyndt itl hvalpemotivation og har 2. træningsdag i morgen. Her er alle racer velkomne !
    Trænerne fra DTK har jo meget gode fornemmelser for terrierne og deres specielle måde at opføre sig på, og jeg kan kun anbefale andre det smiley

Boe

• #2   17. aug 2009 Dch Nørhald træner vi Rally ( der har de iøvrigt en muskelhunde træner der ikke kender forskel på amstaff og sBt..hihi:-))

Også ringtræning hos DKK i Randers

• #3   17. aug 2009 Tak Tak alle sammen bare kom på banen med nogen flere steder.

Jeg vil gerne have det specifikt og ikke bare DTK generelt, for det er nemlig ikke alle deres træningssteder der er lige gode.

Kiki : Det er Ishøj brugshundeklub snakker om ikke?

• #4   17. aug 2009 Hej Christina

Som jeg skrev i tidligere indlæg træner vi i DTK i Næstved (Kreds 5) og der er de trænere vi har ihvertfald rigtigt gode, vi har både Staffs og Amstaffs på holdene og alt foregår på en god og ordentlig måde. Hundene kan lige tage sig en pause, snuse lidt, gøgle lidt rundt og i det hele taget have det sjovt med at træne, ellers er der jo ikke meget idé i det :o)
    Der er hyggeligt at komme på pladsen, man taler og deler erfaringer og kan få gode tips og en god snak med trænerne og de andre førere.
    Er det første sted jeg går til hundetræning og kan kun sige god for det!

Jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig om de andre kredse smiley

Boe

• #5   17. aug 2009 hej Christina
    vi træner hos dansk kennel klub kreds 5 her i vejle ( ringtræning )
    vi har fået det søde kæle navn " den farlige kamp hund " af vores to træner som er helt vilde med hende.

• #6   18. aug 2009 Har trænet ved nedenstående to steder.

DKK på Bellahøj
    Dansk Dyreinstitut

• #7   22. aug 2009 hej vi træner i dch norfyn der har de et muskelhund hold men vi kan da også komme på de andre hold .vi går på Choldet og der er da også en sbt på agillity kan i ha en forsat god weekend

• #8   1. sep 2009 Jeg ville høre jer om noget selvom det ikke har noget med Christinas spørgsmål at gøre. jeg snakkede med en kunde idag på arbejdet om hunde. Vi kom til at snakke om hundetræning og hun fortalte at hvis en muskelhund foresagede en skade til træning ville forsikringen ikke dække det. Så derfor var der endnu mindre der ville træne med en muskelhund. Er det noget i har hørt om?

• #9   3. sep 2009 Ja og det er det samme. Vi har udvidet fordi det kræver de der vor vi træner. Jeg havde bare ikke før hørt at de nu nægtede at dække - man kan jo håbe det bare var en røver historie jeg hørte. Men tænkte at det nu godt kunne være typisk forsikringsselskaber der nu havde sat sig på halen.

Var der nogen af jer der var til DHL stafet igår i kbh med en dejlig sort staff?

• #10   4. sep 2009 Forsikring selskaberne kan ikke nægte at dække noget der er lovpligtigt som længe hundene er lovlige, så det må vist være en røver. Folk finder jo på hvad som helst for tiden....

• #11   6. sep 2009 Ja du har nok ret - sørgeligt.

Kommentér på:
Hvor træner i jeres hunde henne?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce