{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Barnepige {{forumTopicSubject}}

Jeg er 14 år og er begyndt og passe to små piger - 5 og 2. jeg passer dem hver onsdag i 2 timer. og så passer jeg dem når de ellers skal i byen.

men mit problem er hvor meget jeg kan tage for det. det skal ikke være for meget de skal af med, men heller ikke for lidt. hvad synes i er rimeligt pr. time

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barnepige
  • #2   19. aug 2009 ikke meget du er jo meget ung ! vil sige omkring 30kr i timen

• #3   19. aug 2009 En 50 kr. ville jeg nu også sige...:)

• #4   19. aug 2009 50,00 kr

• #5   19. aug 2009 Ja, en 50 kr er rimelig smiley

• #6   19. aug 2009 jeg ville give 50 kr i timen

• #7   19. aug 2009 Det må mindst give 100kr i timen

• #8   19. aug 2009 Tja... en aupair får ca 25 kr i timen + aften og weekend tillæg, og hun er gerne over 18, + hun får selvfølgelig kost og logi.

Da jeg passede børn fuld tid fik jeg 4200 kr før skat om måneden for 37 timer om ugen.

• #9   19. aug 2009 50kr i timen når det kun et et par timer, men er det en hel aften fx kan i på forhånd aftale en pris sammen fra gang til gang hvis du tør snakke om det sån smiley

JEg fik selv mellem 25-50kr i timen da jeg var barnepige som 12-15årig og skulle jeg sove hos nogle mens forældrene var på arbejde så fik jeg ca 250kr pr nat.
    Jeg vil også sige jeg gjorde det mest for hyggen og for at opleve andet end at sidde derhjemme smiley

• #10   19. aug 2009 jeg gav min børnepasser 30 kr pr time for at passe3 børn og det var hun tifreds med.
    Det var 3 børn hun passede for de penge

• #11   19. aug 2009 Jeg har altid selv taget 50 kr i timen og mere hvis der er flere børn.

Nu forstod jeg at der er 2 børn så ville jeg sige 60 kr i timen. Det ville jeg gerne give en barnepige når den tid kommer

• #12   19. aug 2009 Hov forresten så havde jeg det også sådan at der var forskel på om jeg passede børnene for en enlig mor der skulle på arbejde eller om det var for et ægtepar der skulle til fester osv. det var med i min udregning af hvad jeg tog.

• #13   19. aug 2009 tusind tak, til at starte med skal jeg derind mens moderen for at lære den lille pige at kende, kender hende på fem godt og hun er glad for mig, men hende på 2 er meget genert. så tror jeg starter med 30kr. i timen. og så senere sætte det op til 40-50kr når jeg selv skal passe dem.

kan man godt tage fx. en 10 mere hvis man nu skal passe dem en lørdag aften

• #14   19. aug 2009 Da jeg for 11 år siden startede med en barnepige fik hun 50 kr. i timen. Hun passede min datter der dengang var 3 år. Efter et par år gik vi op til 75 kr. i timen. Så vil da absolut sige at 30 kr. er alt for lavt sat. Mindst 50 kr. Der er jo også 2 børn så der vil være en del at se til og den mindste er ikke ret gammel. Et barn på 2 har brug for konstant aktivering.

• #15   20. aug 2009 Jeg syns det er meget voldsom at give 50+ i timen for en sitter (teenager uden erfaring udover evt søskende) det ville jeg simpelthen ikke have råd til, og selv ville jeg have det dårligt ved at forlange det beløb som sitter da jeg var teenager.

• #16   20. aug 2009 Tanja : det kommer da helt an på om det kun er for et par timer fx 2 gange om måndene eller om det mange gange om månenden og mange timer..

jeg ville da ikke gide tage afsted 2 timer for 30 kr itimen og passe 2 små børn for det faktisk hårdt jo yngre de er..

men vil også sige jeg selv passede 4 unger fra 0-12år for 25kr i timen engang men det var så også altid min 4 timer faktisk..

Men spørg hvad hun havde forestillet sig af pris for du havde tænkt på en 30-40 kr til at starte med i hverdagene og så mere i weekenden fx.

Så kan hun jo sige sin mening.
    Det gjorde jeg altid og ved den ene fik jeg afvide det var for lidt og moren ville give mig en del mere, hun var så også hjemme og møde mig i mit hjem på mit værelse første gang for at se hvilken familie jeg kom fra og hvordan jeg var før jeg skulle møde hendes børn, det syndes jeg var meget godt smiley

Kommentér på:
Barnepige

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce