{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.118 visninger | Oprettet:

malamute-tæve søger nyt hjem :0( {{forumTopicSubject}}

Jeg er kommet i den ganske forfærdelige situation, at jeg må af med min elskede mutte, da min boligsituation er noget nær noget lort.
Jeg har brugt de sidste mange måneder på at overveje, tænke alternativer, egoistiske løsninger og meget andet, men er nået frem til at jeg må tænke mere på min hund end mig selv.
jeg har en dejlig stor, kærlig malamute tæve på snart 4 år, men problemet med hende er at hun har været vant til en stor indhegnet have med masser af udfordringer og hvor hun kunne blive aktiveret rigtig meget udover vores cykel og gå-ture, men nu er jeg endt i en lejlighed uden nogen have, og hun får ikke den aktivitet hun kræver, så hun keder sig alt for meget. Så jeg har taget den svære beslutning at jeg vil finde hende et nyt godt hjem, men som den "mor" man nu er, så jeg er kritisk.. Vil kun have hun får det bedste. Og det bedste for hende er et sted med masser af plads hvor hun kan få løbet meget at sin enorme energi af, et sted med andre (store) hunde som hun kan tumle med (hun har aldrig været ene-hund) og for alt i verden en kærlig omsogsfuld familie, som ved hvad det vil sige at have en malamute og gerne har i forevejen.

Hvis der er nogen som kan hjælpe mig vil jeg blive rigtig glad, for synes det er ualmindeligt synd for hende, den måde vores hverdag kører på nu. Vil ikke af med hende, men bliver nødt til det :0(

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
malamute-tæve søger nyt hjem :0(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce