{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

Ringtræning - små hunde {{forumTopicSubject}}

Torsdag, den 3. september kl. 19.00 starter der Ringtræning for små hunde på adressen:

Karmdal
Forum Hovedvej 131
6715 Esbjerg N.

Træningen strækker sig over 10 torsdage.

Efter hver træningstime er der 1 times fri svømmehal for de deltagende hunde (Husk håndklæde)

Træner er Gitte Nygaard. Pris pr. hund kr. 600,- som betales ved tilmelding eller ved første dags træning.

Tilmelding nødvendig på tlf. 24 40 75 07 eller mail@karmdal.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ringtræning - små hunde
  • #1   29. aug 2009 øv bøv:( jeg har en stor labrador og vi skal også have fundet noget og gå toil og vi bor ersbjerg n og alt muligt men øv bøv at det er for små hunde:(

• #2   29. aug 2009 Ja, det kan selvfølgelig virke lidt mærkeligt, at det kun er for små hunde, men det er fordi, at vi har erfaret, at de små hunde er bedst sammen, når der ikke er store hunde og omvendt. De små hunde gøer ofte meget, når der er store hunde tilstede, og de store hunde hader, at de små hunde gøer så meget, så derfor har vi lavet opdelingen.

Jeg skal selv deltage på kurset med min lille Bandit, som er en griffon. Jeg glæder mig rigtig meget, og håber, at der kommer mange små skønne hunde smiley

• #3   29. aug 2009 ja det kan jo også got forstå:D og håber det kommer til at gå godt med din hund:D

Kommentér på:
Ringtræning - små hunde

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce