1.861 visninger
|
Oprettet:
Kat med byld i poten...! :o/ {{forumTopicSubject}}
Det er min kat...dumme dyr... Hun har IGEN været ude på ballade! Sidst var det en byld på halen - nu har hun skåret poten og der er kommet en byld...
Jeg er lidt i tvivl - skal jeg prøve at stikke hul på bylden, så det letter lidt på trykket? Eller skal jeg vente til jeg kan komme til dyrlægen imorgen...? Hvad syntes i?
Da hun havde såret på halen, fik jeg selv åbnet for det, så væsken kunne løbe fra.
Er uddannet dyrepasser så er vant til at sårbehandle mindre skader... Men hader pote-skader! :o(
Så ville lige høre herinde! :o)
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 46 Svar: 326
MEN - det er sq så svært at behandle en kat - for de VIL kradse og bide og gøre alt for at slippe... :o(
Så ville lige høre om der var nogen der havde erfaringer med at behandle bylder/poteskader ved deres hunde... :o)
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 46 Svar: 326
Vi flyttede hertil for ca ½ år siden. Bor i en lille flække men (desværre) på en villavej... Før boede vi på landet med marker til alle sider.
Siden vi flyttede hertil - har begge mine katte haft bylder! Noget vi heller aldrig har døjet med før. :o( Men der er åbenbart en anden kat hér, som de absolut ikke kan enes med.
Den skade hun har på poten nu, ligner dog mere et glasskår hun har skåret sig på - eller noget lignende. Det er et meget pænt lige snit. Har prøvet at skylle det i klorhexidin - men såret er jo praktisk taget lukket og jeg kan se en gullig hævelse på siden af trædepoten... :o(
feb 2008
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 4 Emner: 58 Svar: 300
Kat med byld i poten...! :o/
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside