{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bolig esbjerg
  • #2   10. sep 2009 skal til at tage pædagog uddannelsen.. og gider ikke bruge så meget transport tid hvor prinsessen skal være alene hjemme..

• #3   10. sep 2009 Nu kommer jeg fra Esbjerg og jeg må indrømme at lige derude omkring er der ikke så mange fede steder og bo.
    Men manden og jeg kigger lige på det, for vi mener faktisk at der er nogle steder som er ok, men de må jo heller ikke koste så meget nu du skal læse eller hvad ??

• #4   10. sep 2009 Her kan du både søge ungdomsboliger hvor du må have hund og de boliger vi kender til ligger gode steder i Esbjerg, men der er pt ingen ledige. Men det er da et forsøg vær og ringe og snakke med dem i det mindste. På denne side kan du også se alle de andre boligselskaber der er i Esbjerg.
    (link fjernet)
    Hvis du finder noget kan du bare spørge om området så svarer jeg gerne om hvordan det er ;o)
    Held og lykke med bolig jagten

• #5   11. sep 2009 tak for hjælpen mette...
    det behøver ikke ligge lige ved skolen. gider dog ikke bruge en halv time på transport. bare i cykel afstand.

lejligheden må gerne have en rimlig størrelse ikke for lille ikke for dyr er besværlig:)

gerne med mulighed for dejlige gå steder...

• #6   11. sep 2009 Nu har jeg fundet ud af at det eneste kollegie man må have hund er noget der heddet Vognsbøl Kollegiet, der er 3,8 km (det tager 6 min i bil) hen til Skolebakken hvor man normalt tager pædagog uddannelsen. Se her på dette link:
    (link fjernet)
    Man alle kollegier i Esbjerg er udlejet nu sagde de. Man man kan gå ind på nettet og udfylde et ansøgningsskema det koster ikke noget.

Det skal lige nævnes Vognsbøl Kollegiet er bare perfekt for det ligger lige op af Vognsbøl parken, altså en lille skov, super når man jo har hund ;o)

• #7   11. sep 2009 Bor i sønderis (yderkanten af Esbjerg) og her er rigtig dejlig at bo.. Der er også mange gode hundeluftnings steder, og hvis man er til hundetræf/leg så ved jeg der er en flok som mødes et par gange om dagen.

• #9   12. sep 2009 Ude i Jerne, hvor vi bor.. Der en grønne arealer tæt omkring.. Også ligger skolen, hvor man læser til pædagog på, tæt på smiley

Kommentér på:
bolig esbjerg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce