{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

Er jeg den eneste? {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste som føler der tit mangler en vigtig oplysning i tråde folk starter hvor de spørger om hjælp?

Jeg synes tit folk glemmer at skrive hvilket program de søger hjælp til. Det er ret svært at give hjælp hvis man ikke ved hvilket program det er i. Desuden vil det også kunne gøre at der kommer flere folk og hjælper med kvalifiserede bud smiley

Og f.eks. vil jeg selv undgå at sidde og kigge en heel tråd igennem omkring hjælp til et billede og det så viser sig det kun er photofiltre, eftersom jeg kun bruger photoshop og picasa *S*

Bare lige en tanke *S*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern opvaskemaskine or reparationer 2.600 kr.
  • Har to vægge i et badeværelse der skal pudses op cirka 6 m² det er i et hjørne 3.200 kr.
  • Jeg har mistet min nøgle til min cykel og skal have låsen op. 250 kr.
  • Køkkenlåge 600 kr.
  • tilstoppet toiletafløb 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er jeg den eneste?
  • #1   17. sep 2009 Helt enig, og jeg syntes også der er mange af de samme spørgsmål-
    Og spørgsmål til hvor den og den effekt ligger henne i programmet, og man kan jo godt prøve sig lidt frem først, det virker ihvertfald sådan på indlæggene (syntes jeg) at folk spørger før de har prøvet sig frem.

Jeg bruger selv Paint shop pro, animations shop, lidt picasa og photofiltre..

• #2   17. sep 2009 Petrine >> Det er ikke kun dig. Der har bare været mange af de indlæg især de sidste par dage......

Belinda >> Enig, og synes også man liiige kan søge lidt rundt på nettet først. Jeg googler da tit først inden jeg spørger om noget. Med mindre der er en heelt speciel ting jeg har set folk lave som jeg gerne ville vide lidt om smiley

• #3   17. sep 2009 Petrine >> Hehe vi skal jo lige lære det smiley

• #4   17. sep 2009 .. Som administrator vil jeg prøve at sætte flere regler og måske endda slette emnet hvis det ikke er relevant..

• #5   17. sep 2009 Michelle >> Altså efter min mening synes jeg det er fair nok at der er lidt plads til ting ved siden af. Måske vi skal lave en tråd om hvordan gruppens medlemmer godt ku tænke sig det sku være mht regler og retningslinier?

Kommentér på:
Er jeg den eneste?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce