8. okt 2007 Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.314
Sådan en dejlig dag i dag :o) {{forumTopicSubject}}
Stod tidligt op, spiste morgenmad for en gangs skyld hvilket var med til at give en god start på dagen :o)
Nåede en MASSE ting.
Havde Kia med på alle dagens ærinder og hun fik mange indtryk.
Var ved læge, i banken og få ny rådgiver, på apoteket, på lossepladsen med reklamer, på posthuset og framelde reklamer og så var resten af dagen dyrenes :o)
Vi tog ud til åen, Kia og jeg, og heldigt for Kia var der 15-20 stk. 8-10 årige drenge der legede krig. Da Kia begyndte at bade kom alle ungerne og sloges næsten om at snakke med hende og lege med hende, kaste pinde til hende etc. DEJLIGT synes Kia at være midtpunkt for så manges opmærksomhed (og er SÅ stolt af at hun bare opførte sig eksemplarisk)
Så hjem og tage en eftermiddagslur med den våde vuffer
Og nu hygge på sofaen med en sammenrullet spindende kittekat på skødet efter den for 4. gang i denne uge er faldet ned fra fjernsynet da den har vendt sig i søvne :o)
HYGGE-dag :o)
Hvad har I lavet i dag?
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.796
Jeg har også haft en rigtig dejlig dag. Har hygget helt vildt på det kursus jeg går på og fået lavet lidt på det maleri jeg er i gang med... muligvis fundet en ny motor til min bil som jeg skal ud og kigge på i morgen (håber at den passer så jeg kan få det mindre at tænke på)..
hygget med Sitta og morret mig helt vildt over hende og mine ildere lege sammen, det er virkelig god underholdning *G*
Og har lige været hjemme hos en kammerat hvor vi har hygget på sofaen med popcorn og "mænd der hader kvinder"
Og nu vil jeg gå mig en god aftenstur med Sitta inden jeg hopper i kanen :O)
Håber at dagen i morgen bliver lige så god for dig som dagen i dag, det fortjener du sku smukke :O)
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 195 Svar: 2.444
Har såmen været på arbejde, fået gået et par ture med hunden, hvor jeg nær var blevet ramt af en ål... http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=352381
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.314
aug 2007
var mere bekymret for hvad der ellers ville komme dumpende
okt 2007
aug 2007
okt 2007
Takker Karina og i lige måde. Skal jeg ikke snart møde de ildere der hva' hva' hva' og skal Kia og Sitta ikke snart "lege" lidt ? :o) Savner dit selskab ven :o)
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.796
Savner også dit selvskab ven, og selvfølgelig skal du snart møde ilderne og vores tøser skal da også snart lege igen. Vi må lige finde en dag hvor vi rigtigt kan hygge :O)
okt 2007
Trinse Ej øv. Men Lucky kan nok sagtens mærke at du ikke har det så godt og har ikke noget imod en afslapningsdag mens du kommer dig :o)
jan 2008
Følger: 59 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 119 Svar: 756
Det lyder som om i har haft en skøn dag smiler glad
åh min dag har været mega rodet men her er det bare det gale hus har to tæver i løb 3 hanhunde der har mistet hjerne det har pigerne nu også de boller hinanden på kryds og tværs de to tøzzer så jeg har alt i alt 5 hunde der mangler hjernen griner men ved heldigvis at hjernene flyver bare lidt på plads igen griner højt
ikke nok med det så har vi kvaterets hanhund på besøg også i tide og utide da de kan lugte de to tøzzer på langt afstand så tror sku naboerne er lidt træt af os
ellers har jeg lavet det daglige rengøring været i bad hygget med min store pige da hun er syg i dag og nu er vi ved at bage brød til kaffen
kan i alle ha en fortsat skøn dag kh sanne
okt 2007
jan 2008
Følger: 59 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 119 Svar: 756
Sådan en dejlig dag i dag :o)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside