{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

At nå så "langt" .. {{forumTopicSubject}}

I starten af dette år lavede jeg en spontan abort hvilket jeg også skrev herinde.. Der havde jeg kun vidst at jeg at jeg var gravid i 2 uger ..

MEN .. På søndag har jeg været gravid i ½ år .. præcis ..
I dag er jeg 23+4 ..
Og det er SÅ FANTASTISK!.
Mit vidunderbarn i min mave sparker. Jeg har ligimentsmerter og kvalme så det siger spar to -
men det er alligevel fantastisk ..
I starten af graviditeten var jeg bange for at tro at det gik denne gang.. Og faktisk for første gang i dag har jeg købt noget til ham ..

Kan ikke vente til d. 17. januar hvor min termin er ...

Ved slet ikke hvad jeg vil med dette indlæg - jeg er bare så lykkelig for min lille baby ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At nå så "langt" ..
  • #1   26. sep 2009 Dejligt med sådanne tråde. Man bliver helt varm indeni smiley

  • #2   26. sep 2009 Ihh.. Mange gange tillykke med graviditeten.. smiley
    Min søn er fra d 16 januar smiley


  • #3   26. sep 2009 Stort tillykke med graviditeten!

    Ved præcis hvordan du tænker, da jeg selv havde en MA inden jeg blev gravid igen og fik vores søn..
    Man tør ikke rigtig lade sig glædes..
    Pludselig er maven væk, og så kommer man til at savne den smiley


  • #4   27. sep 2009 Hvor er det dejligt at høre, ved præcis hvordan du har det, har selv mistet tvillinger for 5 år siden og havde en spontan abort efterfølgende jeg har nu min søn på 1 år d 3 okt. og er overlykkelig, jeg begyndte først at købe ting til ham sidst i min graviditet da jeg var bange for at miste ham . Et kæmpe tillykke herfra og nu skal du bare nyde din graviditet. :0)

  • #5   27. sep 2009 Stort tillykke. Husk at nyd graviditeten også.
    Jeg havde selv en abort (missed abortion) sidste sommer. Der blev det opdaget til nakkefoldsscanningen, at fosteret var gået til 8+3 og det var bare så hårdt. Jeg blev gravid igen 3 mdr efter min krop var kommet til sig selv igen, og de første 12 uger føltes bare som et år. Heldigvis gik graviditeten godt og min lille søn bliver 4 uger i morgen :o)


Kommentér på:
At nå så "langt" ..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce