{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
355 visninger | Oprettet:

HJÆLP! (vægttab) {{forumTopicSubject}}

Godmorgen HundeGalleri.

Min kæreste og jeg flyttede sammen torsdag i sidste uge.
vi er begge flyttet fra steder uden trapper, til en lejlighed på anden sal...

jeg har så - til min store rædsel - her til morgen, fundet ud af, at jeg har tabt mig 5, næsten 6 kg!!!!!

så lille mig på 153 har nu en vægt på 45-46 kg!
ikke særlig smart....

jeg spiser og drikker som jeg plejer...

jeg skal helst tage mindst 3 kg på igen, men samtidig har jeg en kæreste der skal tabe sig, og som samtidigt har svært ved det.........

Hjælp.... Hvad skal jeg gøre.......????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP! (vægttab)
  • #1   8. okt 2009 Jeg er 163 og vejer 53 kg.. Men jeg tager hverken på eller taber mig (har jeg ikke gjort i flere år uanset hvad jeg indtager)..

En let måde at se om det kun er trapperne er evt at bruge druesukker (bolche-lignende nogen) og æde sådan en inden trappen skal passeres.

Druesukker er hurtig energi, og vil tro at den energi så går til trappen..

Hvad jeg dog tror er grunden er lidt stress over at være flyttet, så uanset hvad du spiser vil det ikke sætte sig.

• #2   8. okt 2009 Er 168 og vejer 58 kg, det har jeg mere eller mindre altid gjort og jeg elsker mad og flødesovs... Hmmm

Jamen du må jo bare igang med de fedende sager og manden omvendt... smiley

Men mener, at have læst i tidligere tråde i har været en del igennem, ret mig hvis jeg tager fejl, men son Nina skriver skyldes det nok lettere stress over de nye ting i tilværelsen.

• #3   9. okt 2009 ja... der har været sket en del...

men ja... tager det stille og roligt... ser tiden an, og hvis jeg taber mig mere, så snakker jeg med lægen om det....

• #4   13. okt 2009 Har du tabt dig 5-6 kg på en uge? For så ville jeg søge læge! Hvornår vejede du dig sidst? Jeg tror ikke det er pga trapperne, for 5-6 kg på en uge lyder helt vanvittigt.

Dog kan jeg ikke se problemet i at du vejer 45 kg når du er 153 høj, medmindre du er bygget kraftigt.

Jeg vejer 43 og er 158 høj. Jeg er en smule undervægtig, men ikke vanvittigt. Jeg er bare spinkel af bygning.

Kommentér på:
HJÆLP! (vægttab)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce