355 visninger
|
Oprettet:
HJÆLP! (vægttab) {{forumTopicSubject}}
Godmorgen HundeGalleri.
Min kæreste og jeg flyttede sammen torsdag i sidste uge.
vi er begge flyttet fra steder uden trapper, til en lejlighed på anden sal...
jeg har så - til min store rædsel - her til morgen, fundet ud af, at jeg har tabt mig 5, næsten 6 kg!!!!!
så lille mig på 153 har nu en vægt på 45-46 kg!
ikke særlig smart....
jeg spiser og drikker som jeg plejer...
jeg skal helst tage mindst 3 kg på igen, men samtidig har jeg en kæreste der skal tabe sig, og som samtidigt har svært ved det.........
Hjælp.... Hvad skal jeg gøre.......????
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.177
En let måde at se om det kun er trapperne er evt at bruge druesukker (bolche-lignende nogen) og æde sådan en inden trappen skal passeres.
Druesukker er hurtig energi, og vil tro at den energi så går til trappen..
Hvad jeg dog tror er grunden er lidt stress over at være flyttet, så uanset hvad du spiser vil det ikke sætte sig.
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.804
Jamen du må jo bare igang med de fedende sager og manden omvendt...
Men mener, at have læst i tidligere tråde i har været en del igennem, ret mig hvis jeg tager fejl, men son Nina skriver skyldes det nok lettere stress over de nye ting i tilværelsen.
feb 2008
Følger: 21 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 443 Svar: 2.849
men ja... tager det stille og roligt... ser tiden an, og hvis jeg taber mig mere, så snakker jeg med lægen om det....
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 2.713
Dog kan jeg ikke se problemet i at du vejer 45 kg når du er 153 høj, medmindre du er bygget kraftigt.
Jeg vejer 43 og er 158 høj. Jeg er en smule undervægtig, men ikke vanvittigt. Jeg er bare spinkel af bygning.
HJÆLP! (vægttab)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside