Udstillere i DKK

Udstillere i DKK

Medlemmer: 352
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
781 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Tysk junior champ. Hvad nu??? Tysk junior champ. Hvad nu???

Akoya fik jo til min store glæde sit 3 jug cert i søndags. Men hvad gør jeg så nu. Skal jeg bare tage en kopi af alle mine kritikker og diplomer og sende ind til vdh også registrer de det. Eller er det en specialklub som står for det. I tilfælde af det sidste hvilen hører japanesen under eller hvordan finder jeg ud af det.

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Lagt klikgulv 4kvm 900 kr.
  • Samling af 2 stk. metalreoler 2.000 kr.
  • Klipning af ca. 28 m hæk inkl. bortkørsel 1.950 kr.
  • Stigereol samlet 400 kr.
  • Montering af 2 klædeskab og en sofabord 70x40 1.100 kr.
  • Maling af entre 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tysk junior champ. Hvad nu???
  • #1   8. okt 2009 Mon det ikke er på samme måde som i andre lande. Min Bianca blev svensk champion. Via SKK har jeg udfyldt en blanket og taget kopi af de danske certer for at bevise at hun er dansk champion. Dette har jeg sendt til SKK og betalt 200 Sv Kr. De noterer det så i SKK's database og jeg får et diplom. Det skal jeg så sende til DKK og betale endnu et gebyr for at få skrevet det på hendes stambog på hundeweb (det bliver ikke tilføjet i den fysiske stambog). Det betyder så at ved efterfølgende udstillinger står både DKCH og SUCH på.

I skrivende stund har jeg ikke fået det på plads, for jeg venter på hendes diplom som klub champion, hvilket også skal sendes til DKK for at blive påført på hundeweb.

Så det er så mænd ikke gratis at vinde sådan nogle titler.

I øvrigt tillykke med ham.

• #2   8. okt 2009 Kopi af de 3 kritikker, af stambog og ejerskabsbevis sendes til VDH og der skal sendes Eur 20 så modtager man et diplom. Denne tittle er ikke en som DKK registrere!

• #3   8. okt 2009 Okay. Jeanette. Det skulle jo være til at finde ud af.

Kommentér på:
Tysk junior champ. Hvad nu???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce