Adfærd/Adfærdsproblemer

Adfærd/Adfærdsproblemer

Medlemmer: 273
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.952 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

serene-um??? serene-um???

hejsa folkens smiley

nogen der kender produktet serene-um? det er tabletter eller dråber som kan gives til hund og kat hvis de har angst, aggresions problemer osv!
det er vel i samme kategori som Dap spray, bach blomsterdråber osv..
nogen som kender det og evt har brugt det?
vil gerne høre folks erfaringer med det smiley

Rikke

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  serene-um???
  • #1   13. okt 2009 Jeg brugte klomcalm (Staves) Til Mikkel en overgang, han var stadig angst, men ikk i samme omfang..

• #2   13. okt 2009 Serene-um er som du beskriver et naturmiddel som Dap og blomsterdråber.
    Det har en mildere beroligende virkning på hunde.
    Hvis du skal have en stærkere virkning skal du nok vælge Clomicalm som iøvrigt er et receptpligtigt lægemiddel.
    Hvad skal du bruge det til?

• #3   13. okt 2009 jeg vil prøve at bruge det i sammenhæng med min træning af oskar, han er meget angst aggresiv over for andre hunde hvis de kommer for tæt på eller bliver højlydte, han stresser hurtigt op og er meget svær at få ned igen... ved godt det ikke er et vidundermidddel som giver en super effekt med det samme, men synes det er værd at prøve hvis det har en beroligende effekt på oskar..

har også hørt om nogle urtepiller fra vetcur biotec, NeVet de skulle have samme virkning.. nogen der har erfaringer med dem??

• #4   13. okt 2009 Ved at hundepsykolog Lone Greva anbefaler det

• #5   13. okt 2009 har været på nettet snart hele dagen og suget alt til mig hvad jeg kunne omkring serene-um, NeVet, bach blomsterdråber og dap... og ja det lyder alt sammen rigtig godt og uden bivirkninger osv...
    men virker noget af det så rent faktisk?? hehe

er lidt på herrens mark, ved godt at jeg ikke kan finde ud af om det virker på oskar bare fordi det måske virker på en anden hund.. men det er altid rart med lidt erfaringer fra andre smiley

• Silas W
    Silas W Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Svar: 7
    #6   18. okt 2009 har hørt om Zylkene, men ved ikke om det var effektiv - kender også en som gjore brug af baldrian med stor succes. men alt afhænger jo nok af det enkelte individ og af situationen hunden bliver sat i.

har du prøvet at træne hunden på lang afstand, så han ikke får mulighed for at udvise adfærden, og så med tiden kan komme lidt tættere på?

Kommentér på:
serene-um???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce