De ærlige Chinese Crested

De ærlige Chinese Crested

Medlemmer: 95
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
769 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Tøj Tøj

Hvad gør i med tøj til jeres hårløse?

Personligt så Har akina en strikketrøje og en vandtæt dækken, mere har jeg ikke lige pt. da det ikke har været nødvendigt.

strikketrøjen har hun på ude når det er koldt og hvis det regner får hun også den anden over.. Jeg overvejer at købe en flyverdragt til når det bliver rigtig koldt og sne..

Men ville høre hvad i andre gør her om vinteren? Lader i dem have en lille trøje på indenfor eller er det udelukkende ude? smiley

Er der nogle af jer som kører helt uden??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tøj
  • #1   14. okt 2009 Hvorhenne er deT? for så vil jeg da helt sikkert overveje det i stedet? lige nu kigger jeg nemlig på flyverdragter fra loppetjansen, men det er da værd at se på om man kan få en bedre herovre fra, så er det lige med prisen, for vil jo heller ikke ofre aaalt for meget på det her imens hun stadig vokser lidt hehe

• #2   14. okt 2009 Okay.. trist, men jeg bor jo også i sverige hehe smiley

• #3   17. okt 2009 aboo har næsten altid tøj på inde, har nemlig fundet ud af, at grunden til han tissede inde når han var alene var pga han frøs, så det problem er jeg sluppet af med. Aboo har mange flyverdragter i forskellige tykkelser, alt efter vejret. Jeg vil ik gå nøgen rundt da jeg fryser, så ska min hund heller ik. Jeg ved www.kennelmisella.dk sælger både nyt og brugt tøj

• #4   22. okt 2009 Jeg bestiller alt mit tøj i udlandet da jeg har fundet et sted hvor det er vildt billigt selvom portoen er lidt dyr.. Men har lige fået 6 jakker hjem til under 500kr smiley Og der var 2 flyverdragter imellem eller heldragter som jeg kalder dem smiley Der går dog ca.14 dage før men har dem hjemme men super kvalitet til prisen smiley

www.dogsmartway.com

Kommentér på:
Tøj

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce