{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

Hundens første sygedag.... {{forumTopicSubject}}

.....Burde virkelig indføres.

Jeg har måtte tage en idag, da Cæsar vækkede mig kl 1 i nat og var vild mærkelig, stod bare og gloede på mig (meeen jeg er jo åsse så småk :O)

Ingen af de sædvanlige små tricks kunne få ham til at falde ordentlig til ro, han kaster op et par gange.
Klokken blev 04.30 og Dennis skal køre på job. Her må jeg lukke den lille prut ud 3 gange indenfor ca. 10 min., for at pølse.
Så går han med på badeværelset, da jeg skal i bad og her skal han åbenbart osse ud, men det når vi ligesom ikk da jeg jo står med sæbe over alt, så her kaster han op 2 gange og er heller ikk helt tæt bagi, så der kommer blodigt slim ud og så bliver moren jo bekymret.

Heldigvis kan chefen skaffe en vikar, så jeg kan komme til Dr. dyr med ham.
Peter mærker ham lidt i lysken og tager hans temperatur og vi kan konstatere at Cæso bestemt ikk er til numseleg, da han bliver en smule gal (Læs: hidsig)
Ej bedre bliver det da han skal ha en finger op bagi! Det var den dyre fra Elisabeth Arden, så nu får Cæso ingen rynker i nummeren smiley

Nå men diagnosen lyder på mave-tarm betændelse....han kalder det irriteret tyktarm, så nu skal den lille prut være på noget skåne-tørkost fra Royal Canin og 2 slags piller igen igen.......

Mon vi snart får klippekort derover til :O)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundens første sygedag....
Kommentér på:
Hundens første sygedag....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce