576 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
hjælp hjælp
Hejsa jeg er begyndt at give shiela barf, hun har indtil nu ikke villet have kød, brusk og ben der ikke har været skåret i stykker eller hakket. hvad gør jeg? Hun har et kødben uden kød som hun tygger på næsten dagligt, men giver jeg hende oksestruber, kyllinge halse, hjerter eller kødfulde ben snuser hun bare til det og ligger det ved siden af skålen.
0 synes godt om
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 37
apr 2009
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.350
Jeg tror at det er noget der kommer med tiden. Min hund synes også at det var noget frygteligt noget med hele hønselår o.l da han startede - han rendte hele lejligheden rundt med det i munden og pev og pev. Der måtte jeg også sidde og skære ud, senere kunne jeg nøjes med at holde den for ham og nu smovser han som en pro.
maj 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Hunde: 6 Emner: 6 Svar: 86
Du kan jo godt kun give hakket kød ,RHM findes hakket kød med ben og brusk.
Hunde er ikke alle ens med hvad de vil spise prøv dig frem og når du finder noget det holder meget af kan du give det sammen med det de ikke så godt kan li .
Mine hunde kunne heller ikke lide det håndskåret men nu glider det også ned .
Hele kyllinge lår har jeg ikke prøvet endnu ,men det vil jeg prøve næste gang jeg skal købe ind.
Hilsen Birgit o
apr 2009
hun får rhm som hakket, det glider ned uden problemer, hun skal nok bare venne sig til de hele stykker.
hjælp
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside