{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lækkert show
  • #1   25. okt 2009 hehe tak det kan i tro vi gør.. og hyggeligt at se jer igen

• #2   25. okt 2009 stort tilykke med det, og kan godt forstå du er stolt af din lille pige.

må jeg spørger om hvad % var og vægten trukket ?
    samt var det på hjul eller rails samt hvad var under laget ? tæppe,grus,jord ?
    mvh
    Martin

• #3   26. okt 2009 ja han er lidt fin nu ja det må man sige...

martin tusind tak.. ja da hun træk 26,7 pct og hund træk 713kg og det oki må man sige af den lille pige og til første stævne.. det var på tæppe og første gang hun prøvede det... vi skal til last chance pull på lørdag så der håer vi det går lidt godt også

• #4   26. okt 2009 stort tilykke 26.7 % på tæppe syntes jeg er et rigtig flot resultal, jeg syntes altid det er lidt svære på tæppe ind på feks grus.
    og så på sit første show hvis du bliver ved med at træne rigtigt så skal i nok nå rigtig langt med hende.
    held og lykke med hende på lørdag håber hun gør det lige så godt og post endelig jeres resultat.
    mvh
    Martin

• #5   26. okt 2009 mange tak.. ja vi håber vi tager med til em næste år med hende.... jeg skal nok skrive hvordan det går på lørdag der skal begge mine hunde trække

Kommentér på:
lækkert show

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce